تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803338400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمتی دعوت هم شود، داوری دروازه‌بانان ثابت است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خبری که از تیم ملی به گوش رسید؛
رحمتی دعوت هم شود، "داوری" دروازه‌بانان ثابت است
مهدی رحمتی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در روز تولدش چراغ سبزی را از سرمربی تیم ملی دریافت کرد که عامل حضورش در تیم ملی است، اما این اخبار به حضور ثابت وی در ترکیب منتهی نمی‌شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رحمتی در حالی حضور در ترکیب تیم ملی را از دست داد که با کی‌روش به مشکل خورد و از تیم ملی کناره‌گیری کرد، اما این در حالی است که وی پس از آن ابراز علاقه کرد که به تیم ملی باز گردد و سرمربی تیم ملی را همراهی کند و باید منتظر ماند تا در اردوی بعدی شاید نظر کی‌روش را تغییر دهد و البته سدی بزرگ به نام دانیال داوری را پیش روی دارد.

شایان ذکر است، طبق شنیده‌های ما از منابع آگاه در صورتیکه رحمتی به تیم ملی دعوت شود. رقابت نزدیک بین سه دروازه‌بان یعنی رحمتی- داوری و احمدی بوجود می‌آید و باید دید کدام‌یک شانس بیشتری برای حضور در دروازه‌ی تیم ملی دارند.






شایان ذکر است، شب گذشته کی‌روش و رحمتی در وزارت کشور دیداری صمیمی با یکدیگر داشتند که همین قضیه احتمالات برگشت دروازه‌بان سابق تیم ملی را به جمع ملی‌پوشان تقویت می‌کند . البته دانیال داوری همچنان گلر اول و ثابت تیم ملی به حساب می‌آید و باید دید احتمال بازگشت رحمتی به تیم ملی با این شرایط به حقیقت ختم می‌شود یا خیر.

***انتقاد شدید و طعنه‌ی قلعه‌نویی از مهاجمان


امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال از ابتدای فصل با مشکل گلزنی روبروست و پس از دیدار با مس انتقاد فراوانی از مهاجمان استقلال کرد.







امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی استقلال حساب ویژه‌ای روی مهاجمان تیم استقلال باز کرده بود، اما هیچ کدام از این نفرات نتوانستند نظر وی را به خود جلب کنند، از طرفی چند مهاجم تیم از جمله محمد مهدی نظری اعلام کرده است که مهاجمان استقلال آمار ایده‌آلی داشتند و قلعه‌نویی از این اظهارنظر عصبانی شده و پاسخ بازیکنان خود را داده است.

سرمربی آبی‌ها معتقد است که هیچ‌یک از مهاجمان استقلال آمار خوب و ایده‌آلی نداشتند و این ادعا تنها از نظر آنها درست و اصولی نیست اما سرمربی استقلال آنرا نمی‌پذیرد.

شایان ذکر است، سرمربی تیم استقلال اعلام کرده از مهاجمان تیم رضایت ندارد زیرا هر کدام از آنها نوسان فراوانی دارند و با این شرایط در ترکیب استقلال به میدان رفتند و در نهایت عملکردشان رضایت‌بخش نبوده است، اما با اعتماد به نفس از آمار خوب سخن می‌گویند.


***قلعه‌نویی، قید جانشین جباری را زد


امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال برای جذب چند بازیکن با مشکلاتی روبرو شده است، اما وی قید حضور جانشین جباری را در تیمش زده است.






امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم استقلال قصد داشت پس از جدایی مجتبی جباری از این تیم جانشین وی را جذب کرده و شرایط را در خط میانی تغییر دهد از طرفی جدایی نکونام از تیم نیز مزید بر علت شد که قلعه‌نویی برای حضور جانشین جباری اقدامات جدی‌تری را انجام دهد، اما هر بار وی با مشکلاتی روبرو شدکه این امر را به تعویق انداخت و در نهایت وی نتوانست به نتیجه‌ی موردنظر خود دست پیدا کند.

گفتنی است، امیر قلعه‌نویی در حال حاضر قید حضور بازیکنی که بتواند جای جباری را پر کند را زده است و در نظر دارد بازیکنی را که در خط میانی وی را همراهی می‌کند و از آمادگی برخوردار است را جذب کند.

شایان ذکر است، پس از جدایی این بازیکن سرمربی استقلال جمشیدیان را جذب کرد که این بازیکن نیز از ابتدای حضورش مصدوم است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن