تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفت نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان دختر شهرزلزله زده شنبه بر پاشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفت نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان دختر شهرزلزله زده شنبه بر پاشد بوشهر- ایرنا - به مناسبت بزرگداشت دهه فجر هفت نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان دختر شهر زلزله زده شنبه گشایش یافت.


به گزارش ایرنا، سرپرست بخشداری شنبه وطسوج روز پنجشنبه درآیین افتتاح این نمایشگاه ها گفت: دانش آموزان منطقه زلزله زده شنبه وطسوج ثابت کردند که حوادث طبیعی ودردناک مانند زلزله بیستم فروردین امسال کوچکترین تاثیری درعزم و اراده آنان برای تحصیل وکسب دانش وتلاش آنان برای خلق آثارهنری نخواهدداشت.
علی زارعی افزود: دانش آموزان به عنوان سرمایه اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند و امروز نیز با همت و تلاش فراوان دستاوردهای علمی وفرهنگی وهنری آنان به نمایش گذاشته شده است.
وی ادامه داد: درنمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان دختر شهر شنبه 45نفر از دانش آموزان مدارس دخترانه شهر شنبه مشارکت کرده اند و آثاری مانند روزنامه دیواری، عروسک، بافندگی وصنایع دستی و دستاوردهای علمی وفرهنگی وهنری دانش آموزان شهر شنبه به نمایش درآمده است.
زارعی بیان کرد: یک نمایشگاه دیگر نیز شامل غذاهای محلی وسنتی دراین شهر برپا شده است که 50 نوع غذای محلی وسنتی منطقه شنبه ازسوی دانش آموزان دختر تهیه و به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: این نمایشگاه ها به مدت 10 رو تا 26 بهمن برای بازدید عموم دایر است. ک/2
7206/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن