تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802735759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین هدف گردهمایی اصلاح طلبان اصفهان، ایجاد هم افزایی بین نیروهای اصلاح طلب و پشتیبانی از دولت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اصفهان/
مهمترین هدف گردهمایی اصلاح طلبان اصفهان، ایجاد هم افزایی بین نیروهای اصلاح طلب و پشتیبانی از دولت
رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان از برگزاری گردهمایی اصلاح طلبان این استان با هدف هم‌گرایی و هم‌افزایی میان اصلاح طلبان و حمایت از دولت تدبیر و امید خبر داد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، سید علی نکویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان استان اصفهان با عنوان "اصلاحات و دهه چهارم جمهوری اسلامی" روز پنجشنبه -17 بهمن ماه- در اصفهان برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه بخش ویژه این گردهمایی برگزاری سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از مبارزان این پیروزیاست، افزود: مهمترین هدف برگزاری این گردهمایی، هم‌گرایی و هم‌افزایی بین اصلاح طلبان استان اصفهان، هم‌فکری و هم‌اندیشی اصلاح طلبان برای حمایت از دولت تدبیر و امید، هماهنگی بیشتر تشکیلاتی بین احزاب و ادامه راه و روش اصلاحات در دهه چهارم انقلاب اسلامی است. نکویی ادامه داد: هم فکری درخصوص فعال نمودن بیشتر فعالان سیاسی و اجتماعی در راستای حمایت از تفکر اصلاح طلبی و ایجاد هماهنگی و هم فکری بیشتر بین نسل جدید با پیشکسوتان انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری گردهمایی اصلاح طلبان استان اصفهان است. رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: سابقه فعالیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به 10 سال پیش باز می‌گردد اما متأسفانه در هشت سال گذشته فعالیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کمی محدود شده بود که مجدداً با تغییر اساسنامه، این شورا به کار خود ادامه داد. نکویی اضافه کرد: اعتقاد داریم که نزدیکترین گروه‌ها به خط امام همین اصلاح طلبان بوده‌اند و هدف اصلی آن است که از دولت تدبیر و امید حمایت کنیم و بخشی از مطالبات مردم را که هنوز محقق نشده پیگیری کنیم و برای مشکلات پیش روی دولت راهکاری بیندیشیم. وی تصریح کرد: متأسفانه افرادی دانسته و ندانسته و شاید هدفمند مشغول به کارشکنی در کار دولت هستند و سعی دارند که دولت در امور خود زمین‌گیر شود به همین دلیل اصلاح طلبان به این نتیجه رسیدند که دور هم جمع شوند و از تجربه‌های بسیار خود برای رفع مشکلات بهره گیرند. رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان افزود: همانطور که عنوان شد یکی از بخش‌های ویژه این گردهمایی تقدیر از مبارزان پیروزی انقلاب اسلامی است که از جمله این افرادکه متأسفانه هم اکنون در بین ما نیستند، آیت الله سید جلال الدین طاهری است که در این گردهمایی به طور ویژه از مقام شامخ این روحانی مبارز تجلیل خواهد شد. نکویی با بیان اینکه حجت الاسلام یونسی سخنران رسمی این گردهمایی است، خاطرنشان کرد: در گردهمایی بزرگ اصلاح طلبان استان اصفهان حدود 150 نفر به طور رسمی از احزاب و گروه‌های مختلف دعوت شدند که البته پیش بینی می‌کنیم در کل یک هزار نفر در این گردهمایی شرکت کنند. گردهمایی اصلاح طلبان استان اصفهان رأس ساعت 14:30 روز پنجشنبه 17 بهمن ماه در تالار نگین نقش جهان سپاهان شهر اصفهان برگزار می‌شود. در این گردهمایی، اعضاء و هواداران احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان از مناطق و شهرستان‌های مختلف استان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام






تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن