تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819820299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست ضدانقلاب فراری برای دریافت سبد کالا!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



درخواست ضدانقلاب فراری برای دریافت سبد کالا!
«بگذارید حقیقت را بگویم، بسیاری از ما دست کمی از آن هایی که برای دریافت سبد غذایی می روند نداریم، به ظاهرمان که در مقابل دوربین می آییم توجه نکنید.»




  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "پرویز قاضی سعید" مجری و مفسر سیاسی شبکه ضدانقلاب "پارس" به بهانه توزیع سبد کالایی در میان مردم، به سیاه نمایی علیه جمهوری اسلامی پرداخت و در عین حال خود را واجد شرایط دریافت سبد حمایتی دولت ایران دانست.
وی در ابتدای برنامه گفت: «در آمریکا هر کسی می خواهد تلویزیون نگاه کند باید ماه به ماه آبونمان بدهد تا تلویزیونش قطع نشود. ما در اینجا با هزینه های بسیار بالایی روبه رو هستیم و باید کاری بکنیم که پابرجا بمانیم.»
قاضی سعید در این خصوص افزود: « خجالت می کشم بگویم بعضی مواقع پول بنزین نداریم خود را از منزل به محل تلویزیون برسانیم. با اندک حقوق اینجا کار می کنیم. چون مدیر تلویزیون می گوید هزینه های خرج شده بیشتر از درآمد تلویزیون است.»
این فعال ضدانقلاب خاطر نشان کرد: «اگر یک ایرانی این حداقل مسئولیتی را که در قبال تلویزیون های خارجی انجام می دهد که دچار قطعی شبکه نشود در مورد شبکه پارس انجام بدهد کمک بزرگی برای آزادی ایران کرده است.»
قاضی سعید تاکید کرد: «بگذارید حقیقت را بگویم بسیاری از ما دست کمی از آن هایی که برای دریافت سبد غذایی می روند نداریم به ظاهر (لباس و کراوات و کت و شلوار) که در مقابل دوربین می آییم توجه نکنید.»
مفسر سیاسی شبکه پارس در خاتمه گفت: «از مردم ایران خواهش می کنم با پرداخت پول برای آزادی ایران کمک نمایند و نگذارند شبکه پارس قطع بشود.»   گدایی و ابراز تنگدستی گردانندگان شبکه های ضدانقلاب و اپوزیسیون در حالی است که افرادی مانند علیرضا نوری زاده با تغذیه از سعودی ها و وهابیت، شهرام همایون و سایر شبکه های سلطنت طلب با استفاده از اموال به غارت رفته از سوی پهلوی ها و شبکه هایی مانند شبکه منافقین با پول های اتحادیه اروپا و آمریکا، و یا بی بی سی فارسی و من و تو با کمک های هنگفت انگلیس و بهائیت، همچنان به حیات کج دار و مریض خود ادامه می دهند و ادعای مبارزه با مردم ایران را دارند.   310




۱۳۹۲/۱۱/۱۶ - ۲۲:۴۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن