تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819163371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی نسل جوان به فرهنگ انقلابی و اسلامی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آشنایی نسل جوان به فرهنگ انقلابی و اسلامی ضروری است دماوند- پردیس- ایرنا – امام جمعه شهرستان پردیس و شهرهای رودهن و آبعلی گفت: در شرایط امروز آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ غنی اسلامی وفرهنگ انقلاب بسیار ضرورت دارد.


حجت الاسلام والمسلمینˈحسین توسلیˈ روز چهارشنبه در همایش دهه مبارک فجر در سالن شهرداری بومهن افزود: روایات ولایت فقیه و مبانی حکومت اسلامی را آحاد جامعه می پذیرند، ولی لازم است دستگاه ها مبنای حکومت اسلامی و ولایت فقیه را هر چه بیشتر ترویج کنند.
امام جمعه پردیس با اشاره به آیه شریفه قل جاءالحق وزهق الباطل گفت: امروز توجه هر چه بیشتر به فرهنگ انقلاب، مبانی حکومت اسلامی و ولایت فقیه ضرورتی انکارناپذیر است.
حجت الاسلام توسلی با اشاره به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گفت: معنای استقلال را کسی می فهمد که مدت زیادی از عمرش را در سایه وابستگی های شدید سپری کرده باشد.
وی افزود: تا کسی خفقان شلاق و زندان دوران ستم شاهی را تحمل نکرده و مدتی را در آن شرایط سپری نکرده باشد، معنای آزادی را نمی فهمد.
امام جمعه پردیس، بومهن، رودهن وآبعلی خاطرنشان کرد: اکثریت جوانان دردوره حاضر که فضای خفقان طاغوت را ندیده اند درک آزادی و استقلال به معنای واقعی برایشان دشواراست.
حجت الاسلام توسلی خاطرنشان کرد: فرهنگ، سیاست، اقتصاد و صنعت ما وابسته و در اختیار استکبارغرب بود و آنها برای ما تصمیم می گرفتند.
وی افزود: امت اسلامی ایران با دست خالی و توکل برخدا و رهبریهای امام خمینی(ره) توانستند برطاغوت غلبه کنند وامام راحل با قیام برای خدا توانست بزرگترین معجزه قرن را رقم بزند.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری پردیس گفت: انقلاب را از کجا آغاز کردیم درچه برهه ای هستیم و آینده انقلاب را باید چگونه پیش ببریم.
ˈصادق بنیادیˈ با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی و یادآوری خاطرات دوران پیروزی انقلاب افزود: مردم در ایام پیروزی انقلاب اسلامی برغم داشتن تفکرات متفاوت، با وحدت و همبستگی با رهنمودهای امام راحل به پیروزی رسیدند.
معاون سیاسی انتظامی پردیس بیان کرد: مردم انقلابی ایران با بسیاری از مشکلات، زحمات و مرارت ها روبرو بودند، ولی گامی به عقب برنداشتند و امروز نیز در شرایطی قرار داریم که حساسیت آن بمراتب بیشتر از گذشته است.
وی افزود: دنیای استکبار تلاش بسیاری برای به بن بست رسانیدن انقلاب کرده تا نظام اسلامی را با شکست مواجه کند.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: به لطف الهی و با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری نه تنها استکبارغرب نتیجه ای نگرفته، بلکه مردم آمادگی بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند
مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرداری بومهن با حضور معاون سیاسی فرماندار، امام جمعه، شهردار و بخشداربومهن و جاجرود، فرمانده سپاه بومهن، رییس و اعضای شورای اسلامی شهربومهن، مدیران و مسوولان دستگاه ها درسالن نمازخانه شهرداری بومهن برگزارشد.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن