تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818988035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاز نخست پروژه احداث خط لوله نفت اهواز به پالایشگاه آبادان تکمیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خوزستان/
فاز نخست پروژه احداث خط لوله نفت اهواز به پالایشگاه آبادان تکمیل شد
مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از تکمیل و راه اندازی فاز نخست پروژه احداث خط لوله انتقال نفت اهواز به پالایشگاه آبادان خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ حمید راکی  گفت: در این مرحله از پروژه، 42 کیلومتر خط لوله 26 اینچ از پالایشگاه آبادان تا چندراهه دارخوین احداث شد.

وی افزود: فاز دوم این پروژه نیز شامل احداث خط لوله 26 اینچ از واحد بهره برداری شماره 4 اهواز تا چندراهه دارخوین به طول حدود 90 کیلومتر است که پیش بینی می شود تا اردیبهشت سال آینده تکمیل و راه اندازی شود.

راکی هدف از اجرای این پروژه را دستیابی به ظرفیت مورد نیاز در سیستم انتقال نفت، افزایش ضریب اطمینان در عملیات انتقال و استمرار ارسال نفت خام به پالایشگاه آبادان و حفظ محیط زیست عنوان کرد.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به شرایط محیطی و عملیاتی مسیر اجرای پروژه گفت: عبور خط لوله از موانع طبیعی مانند رودخانه و موانع مصنوعی نظیر جاده ، تأسیسات ارتباطی و مناطق مسکونی بر زمان تکمیل پروژه تاثیر گذار بوده است.

وی خاطر نشان کرد: این خط لوله به تجهیزات توپکران و توپک گیر و شش حوضچه شیرآلات اضطراری بین راهی مجهز است./ز







تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن