تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802208201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی با هدف یاری دولت یازدهم اعلام موجودیت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی با هدف یاری دولت یازدهم اعلام موجودیت کرد تهران-ایرنا- دبیرکل جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی از تشکیل این جبهه با مشارکت ستادهای مردمی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این جبهه قصد دارد دولت یازدهم را در رسیدن به اهداف خود یاری و با افراط گرایی مقابله کند.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی، رحمان مخاطب اعلام کرد: جبهه تدبیر و توسعه از چهار تشکل سیاسی دارای مجور فعالیت از کمیسیون ماده 10 احزاب شامل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ التحصیلان، سازمان توسعه سازندگی ایران اسلامی،کانون فارغ التحصیلان آذربایجان غربی و مجمع دانشجویان و دانش آموختگان گلستان تشکیل شده است.
وی درباره علت تشکیل این جبهه اظهار داشت: پشتوانه جبهه تدبیر و توسعه، ستادهای مردمی دکتر روحانی در زمان انتخابات است که با عنوان جبهه مردمی حماسه سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی فعال شد.
دبیرکل جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی یادآور شد: چون در زمان انتخابات 120 هزار نفر در استان های مختلف در قالب این ستاد فعال بودند، ظرفیت خوبی در سراسر کشور ایجاد شد.
مخاطب افزود: بنا داریم این ظرفیت ایجاد شده را در قالب جبهه تدبیر و توسعه حفظ کنیم تا بتوانیم برای یاری رساندن به دولت تدبیر و امید، با رویکرد خلق حماسه اقتصادی گام برداریم.
وی یادآور شد: پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری نیروهای فعال در این ستادهای مردمی ارتباطات خود را حفظ کرده اند، برای نمونه پس از بازگشت رییس جمهوری از سازمان ملل، اعضای این جبهه در یک حرکت خودجوش مراسم استقبال از آقای روحانی در فرودگاه را کلید زدند که حدود 2 هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.
دبیرکل جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی، هدف از تشکیل این جبهه را مقابله با افراط گرایی در جامعه برشمرد و اظهار داشت: یکی از اهداف این جبهه حمایت از مواضع مدبرانه دولت تدبیر و امید است زیرا فعالان این جبهه رفع موانع از مسیر اقتصاد کشور و پیشرفت و رفاه مردم را وظیفه خود می دانند.
مخاطب افزود: تا زمانی که دولت فعلی به وعده هایی که رییس جمهوری در زمان انتخابات به مردم داده است، پایبند باشد از حمایت این جبهه برخودار خواهد بود.
وی تاکید کرد که این جبهه به دنبال سهم خواهی و امتیازگیری از دولت نیست بلکه می خواهد گفتمان تدبیر و توسعه و رویکرد اعتدال گرایانه را در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر پایه اعتقاد به اصول انقلاب اسلامی ترویج کند.
وی همچنین گفت: جبهه تدبیر و توسعه در تمامی استان های کشور فعال است و اعضای آن را منتفذین و فعالان سیاسی و اقتصادی استان های مختلف تشکیل می دهند.
سیام**2025**1058**1336
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن