تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در همدان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان
اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در همدان آغاز شد
همدان - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از آغاز اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با نمایش فیلم "چ" در سینما قدس همدان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، خسرو بیات ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در طول روزهای اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در همدان 20 فیلم روی پرده سینما قدس می رود. وی ادامه داد: "چ" به کارگردانی ابراهیمی حاتمی کیا امروز در سانس‌های 14 و 18 و "روزگاری عش و خیانت" به کارگردانی داوود بیدل در سانس‌های 12، 16 و 20 بر روی پرده سینما خواهد رفت. بیات عنوان کرد: فردا در دومین روز از اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی جشنواره فیلم فجر در همدان، سالن سینما قدس میزبان "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" و "با دیگران" خواهد بود. وی تأکید کرد: "زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" ساخته سید روح الله حجاف است و فردا در سانس‌های 10، 14 و 18 بر روی پرده خواهد رفت. بیات ادامه داد: "با دیگران" را نیز ناصر ضمیری کارگردانی کرده است و این فیلم در سانس‌های 12، 16 و 20 بر روی پرده خواهد رفت. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان همچنین ارسال 234 اثر از همدان به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها خبر داد و اعلام کرد: با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ‌ها و پایگاه‌ های اطلاع ‌رسانی، 234 اثر رسانه ای از 103 خبرنگار شرکت کننده همدانی به این جشنواره ارسال شده است که این مهم نشان مشارکت فعالانه اصحاب رسانه استان در گسترده ترین جشنواره مطبوعات کشور است. بیات افزود: استان همدان رتبه 9 میزان مشارکت و تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را در میان 31 استان کشور داراست. بیات ادامه داد: چهار هزار و 552 نفر از اهالی رسانه 31 استان کشور آثار خود را به جشنواره ارسال کردن که در این میان استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب با 3 هزار و 971 اثر، 905 اثر و 593 اثر بیشترین میزان مشارکت و بالاترین تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را به خود اختصاص دادند. وی تشریح کرد: از 10 هزار و 257 اثر رسیده به جشنواره بیستم،6 هزار و 492 اثر در بخش مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی (سراسری)، 3هزار و 657 اثر در بخش مطبوعات محلی و منطقه ای و 108 اثر در بخش ویژه (حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی) مورد ارزیابی قرار می گیرند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه جشنواره میدان رقابت آثار برتر است، ابراز امیدواری کرد خبرنگاران و اصحاب رسانه استان بتوانند در این جشنواره حائز رتبه های برتر شوند.

 


۱۳۹۲/۱۱/۱۶ - ۱۴:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن