تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی ایران در امتداد قیام عاشورا حرکت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انقلاب اسلامی ایران در امتداد قیام عاشورا حرکت می کند اراک- ایرنا- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران در امتداد قیام خونین عاشورا بوده و بدون تردید اندیشه های امام راحل نیز برگرفته از آرمان های حضرت سیدالشهدا (ع) است.


سرتیپ دوم پاسدارˈمهدی صدیقیˈ چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: امام خمینی (ره) با روحیه عاشورایی وارد میهن اسلامی شد و عزت، استقلال، افتخار و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورد و با آمدنش وحدت و اتحاد و یکپارچگی ملی و تقابل فراگیر کشوری در برابر رژیم شاهنشاهی را به مردم ارزانی داشت.
وی امام خمینی (ره) را پرچمدار موثر ترین حکومت جهانی دانست وادامه داد: ایشان به عنوان مرجع تقلید چراغ هدایتگری برای ملت ایران اسلامی و تمام جهان اسلام است و هویت اصلی مسلمانان را برای آنان به ارمغان آورد.
سردار صدیقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همیشه الگویی برای سایر انقلاب ها باقی خواهد ماند، اظهار کرد: امام خمینی(ره) نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع است که یکی از اصیل ترین انقلابهای تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی بدیل را پایه ریزی و رهبری نمود . ایشان با تکیه بر عنصر آگاهی، استقامت و شجاعت تزلزلی آشکار در ارکان و مبانی مکاتب الحادی و تمدن های مادی غرب و شرق به وجود آورد و کنگر ه‏های کفر و شرک و نفاق را با انحطاط و تباهی رو به رو ساخت.
وی در ادامه بر لزوم تبیین ابعاد و اصول مبارزاتی امام راحل به جهانیان تاکید کرد و افزود: راه و روش و اندیشه های ایشان همواره باید الگوی ملت های آزاده و آزادیخواه جهان قرار گیرد و ارتقای سطح معرفت و بصیرت مردم خصوصا دانشجویان فرهیخته نسبت به اندیشه ها و شخصیت عظیم امام راحل و آگاهی به تحولات شگفتی که وی در کشور و عرصه جهانی پدید آورد ضروری است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: آرمان ها و اندیشه های امام راحل باید در دانشگاه ها و حوزه های علمیه تمام جهان اسلام تدریس شود تا روحیه استکبار ستیزی و دشمن شناسی در وجود همگان نهادینه شود.
وی اضافه کرد: تمام اقشار مختلف ایران اسلامی بخصوص جوانان و دانشجویان باید با کسب علم، دانش و فناوری در امتداد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل حرکت کنند و همواره برای دفاع از کیان و اقتدار این مرز و بوم آماده باشند.
سرتیپ دوم پاسدار صدیقی ادامه داد: هچنین پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب نیز یکی از عواملی است که انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی باز می دارد، بنابراین تمام ملت ایران زمین باید تا آخرین قطه های خون خود از رهبر معظم انقلاب پشتیبانب کنند.
وی در ادامه مردم استان مرکزی را به حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی روز پیروزی انقلاب اسلامی (22 بهمن) فرا خواند و خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم ولایتمدار ایران اسلامی به خصوص استان مرکزی در راهپیمایی روز 22 بهمن معادلات بدخوان به ایران زمین را برهم می زند.
سردار صدیقی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن ندای پشتیبانی همه جانبه ملت ایران زمین را از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری را به جهانیان می رساند.
7115/ 556
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن