تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803349810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتدال در سایه تخصص و اخلاق محوری حاصل می‎شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتدال در سایه تخصص و اخلاق محوری حاصل می‎شود گرگان - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: شعار اعتدال در سایه تخصص، اخلاق محوری و تلاش مضاعف به بار می‎نشیند.


به گزارش ایرنا، ˈرضا مروتیˈ روز گذشته در جمع مدیران حوزه عمرانی استانداری گلستان اظهار کرد: اعتدال تنها به معنای استفاده از نگاه سیاسی نیست، بلکه رفع نیاز محرومان جامعه، برقراری توازن امکانات و مواهب بین تمامی اقشار جامعه است.
وی اضافه کرد: چنانچه منابع و اعتبارات در استان به شکلی توزیع شود که همه مردم اعم از برخوردار و محروم‎ترین بخش آن، از این مواهب بهره‎مند شوند، می‎توان گفت که اعتدال تبلور پیدا کرده است.
مروتی با اشاره به محرومیت بخش‎های مختلف گلستان تصریح کرد: این استان با وجود سرسبزی و مواهب طبیعی ظاهری، محرومیت‎های بسیاری را در لایه‎های درونی خود به همراه دارد.
وی یادآور شد: با توجه به این کاستی‎ها، لزوم انجام فعالیت و کار در حوزه عمرانی و زیرساختی استان، بسیار احساس می‎شود.
معاون استاندار گلستان با تاکید بر محرومیت‎زدایی به عنوان برنامه توسعه استان اضافه کرد: بسیاری از این مناطق محروم از نظر اقتصادی ضعیف بوده یا ضعیف نگه داشته شده‎اند.
مروتی ادامه داد: در مناطقی که تصور می‎کنیم از نظر اقتصادی ضعیف هستند، مردمی بسیار قوی و استوار داریم که در آن شرایط سخت زندگی می‎کنند و آنان نیازمند توجه ویژه هستند و باید تلاش بیشتری کرد تا توزیع عادلانه منابع در مناطق محروم استان اتفاق بیافتد.
وی همچنین با اشاره به خدمات انجام گرفته در مناطق روستایی گلستان اظهار کرد: در حوزه روستایی استان خدمات خوب و ابتکارات ارزنده‎ای انجام گرفته است.
به گفته وی، بسیاری از پروژه‎ها و طرح‎ها که اکنون در این عرصه و دیگر عرصه‎های عمرانی به بهره‎برداری می رسد، از سال‎های گذشته آغاز شده و اکنون به نتیجه رسیده است.
مروتی همچنین با اشاره به وجود مدیران و نیروهای توانمند در حوزه عمرانی استانداری گلستان گفت: ماهیت این بخش و تعدد وظایف حساس این حوزه اقتضاء می‎کند، مدیران آن از اخلاق محوری، پاک دستی و سخت کوشی زیاد برخوردار باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمعیت برابر روستایی و شهری در گلستان گفت: بیشترین مشکلات استان در بخش روستایی است و البته کمبودها و کاستی‎های موجود،حاصل کم‎کاری کل مجموعه استان است.
مروتی اضافه کرد: نگاه مدیران، فرمانداران و بخشداران که بیشتر در راستای توسعه شهری است باید به توسعه روستایی تغییر یابد.
معاون امور عمرانی استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت توجه به رویکرد گردشگری در روستاهای استان نیز افزود: در این سیاست روستاها را باید به سمت طبیعت‎گردی و بازگشت به فرهنگ و اصالت فرهنگی آن سوق داد.
مروتی همچنین با اشاره به گلستان به عنوان استانی سرشار از مواهب و پدیده های مختلف طبیعی گفت: با گفتن بلایا به رخدادهای طبیعی موافق نیستم، بلکه این پدیده‎ها را باید با برنامه‎ریزی مدیریت کرد و از تهدید به فرصت مبدل ساخت.
وی با بیان اینکه اداره کل مدیریت بحران استان در بخش اطلاع‎رسانی موفق عمل کرده، اما به دنبال ارائه راهکار و فرهنگ‎سازی باشد، افزود: بسیاری از مردم و حتی مدیران دستگاه‎های اجرایی، اصول اولیه امداد و نجات را فرا نگرفته اند و باید در این خصوص راهکارهای فرهنگی و آموزشی ارائه و رویکرد در مدیریت بحران در جهت پیشگیری باشد.
601
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن