تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820309293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق جام تختي با حضور نامداران جهان و المپيک


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رونق جام تختي با حضور نامداران جهان و المپيک
رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام تختي از فردا (پنجشنبه) در سالن شهداي هفتم تير تهران با حضور چندين تيم مطرح و مدال‌آوران جهان و المپيک آغاز مي‌شود.

در رقابت‌هاي امسال جام تختي با وجود حضور نداشتن روسيه، که تيم منتخب داغستان به جاي آن در تهران حاضر مي‌شود، چند مدال‌آور المپيک و جهان شرکت مي‌کنند.

در وزن 57 کيلوگرم، يانگ کيونگ ايل از کره شمالي که به مدال برنز المپيک لندن رسيده و در سال 2009 قهرمان جهان شده است، حضور دارد.

پرترافيک‌ترين وزن، 61 کيلوگرم است که ولاديمير خينچگاشويلي گرجستاني (نايب قهرمان المپيک لندن)، واسيل فدروشين اوکرايني (نايب قهرمان المپيک پکن و دارنده مدال 2010 جهان)، دولت نيازبکوف قزاق (دارنده مدال برنز جهان) و هوانگ ريونگ هاک قهرمان 2013 آسيا از کره شمالي حضور دارند. قرار بود مسعود اسماعيل‌پور (نفر سوم 2013 جهان) هم در اين وزن کشتي بگيرد که به دليل سرماخوردگي حضور در اين جام را از دست داد.

در وزن 66 کيلوگرم، همه منتظر حضور مهدي تقوي، دارنده دو مدال طلاي جهان بودند اما تقوي به خاطر مصدوميت در اين رقابت‌ها کشتي نمي‌گيرد. دوران ژوماگازيف قزاق (نفر سوم 2011 جهان) و يانگ چون سونگ از کره شمالي و دارنده 2 مدال طلاي آسيا در اين وزن به ميدان مي‌روند.

در وزن جديد 70 کيلوگرم کشتي‌گير شاخصي حضور ندارد و بايد منتظر آينده و حضور کشتي‌گيران در اين وزن بود.

وزن 74 کيلوگرم با حضور عزت‌الله اکبري، نفر دوم رقابت‌هاي جهاني مجارستان و گابور هاتوش مجار، دارنده مدال برنز المپيک لندن مي‌تواند جذاب باشد.

در وزن 86 کيلوگرم هم داتو مارساگيشويلي گرجستاني و دارنده مدال برنز المپيک لندن به همراه استوان ورب مجارستاني که در رقابت‌هاي جهاني 2013 مدال برنز گرفته است حضور دارند. احسان اميني، مثيم مصطفي جوکار، محمدحسين محمديان و محمدجواد ابراهيمي از کشتي‌گيران ايراني اين وزن هستند.

شايد جذاب‌ترين وزن اين رقابت‌ها 97 کيلوگرم باشد. جايي که الدار کورتانيدزه گرجستاني که زماني رقيب اصلي عليرضا حيدري بود و اکنون با 42 سال سن رييس فدراسيون گرجستان است مي‌خواهد به روي تشک برود. در اين وزن پاولو اولينيک اوکرايني (دارنده مدال برنز جهان) و جمال ميرزايي حضور دارند.

رقابت دو برنزي المپيک لندن در سنگين وزن هم مي‌تواند تنور جام تختي امسال را گرم کند. داويد مودزامانشويلي گرجستاني و کميل قاسمي قرار است در جام تختي امسال به روي تشک بروند. همچنين حضور محمدرضا آذرشکيب و پرويز هادي مي‌تواند رقابت در اين وزن را جذاب‌تر کند.

به نفرات اول تا سوم هر وزن به ترتيب 5 هزار، 3 هزار و 2 هزار دلار جايزه داده مي شود تا مجموعا 96 هزار دلار بين نفرات برتر تقسيم شود.

برنامه رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي آزاد جام تختي به شرح زير است:

پنج‌شنبه 17 بهمن ماه:

ساعت 9 تا 13: رقابت‌هاي مقدماتي اوزان وزن کشي اوزان 57، 65، 74و 97 کيلوگرم

ساعت 16 تا 16:30: مراسم افتتاحيه

ساعت 16:30 تا 19:30: رقابت‌هاي رده‌بندي و فينال اوزان 57، 65، 74و 97 کيلوگرم

جمعه 18 بهمن ماه:

ساعت 9 تا 13: رقابت‌هاي مقدماتي اوزان 61، 70، 86 و 125 کيلوگرم

ساعت 16 تا 19:30: رقابت‌هاي رده‌بندي و فينال اوزان 61، 70، 86 و 125 کيلوگرم

چهارشنبه 1392/11/16 08:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن