تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819673803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المپیاد فرش تهران روز پنجشنبه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

المپیاد فرش تهران روز پنجشنبه برگزار می شود تهران بزرگ-ایرنا، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت:مرحله استانی المپیاد فرش با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان کارو دانش روز پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه در تهران برگزار می شود.


ˈخلیل پرتوزادهˈ روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:المپیاد فرش هرساله توسط مرکز ملی فرش ایران برنامه ریزی می شود و سپس در سطح کشور برگزار می شود.
وی با بیان این مطلب که این المپیاد در سه مرحله برگزار می شود گفت: مرحله مقدماتی در مدارس کارودانش رشته فرش برگزار می شود بعد مرحله استانی برگزار و سپس برای برگزاری مرحله کشوری اقدام می شود.
پرتوزاده افزود: این المپیاد هرسال به فراخور دراستان های مختلف کشور برگزار می شود و امسال مرحله کشوری دراستان یزد برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری المپباد فرش را تقویت بنیه علمی دانش آموزان کارودانش در رشته فرش عنوان کرد.
وی گفت: دانشجویان رشته فرش نیز این المپیاد را در کلیه دانشگاه های فرش برگزار کنند که در سه گرایش طراحی ، رنگرزی و بافت فرش است.
پرتوزاده با بیان این مطلب که استان تهران در دوقسمت شهرستان های تهران و شهر تهران دارای هنرستان کار و دانش است افزود: در شهرستان های تهران 8 هنرستان کارودانش د و در شهر تهران 11 هنرستان کارودانش رشته فرش فعالیت دارد.
وی با بیان این مطلب که آزمون مقدماتی دانش آموزی روزپنج شنبه برگزار می شود اظهار کرد: از این دانش آموزان هفت نفر انتخاب و به مرحله کشوری اعزام می شوند.
پرتوزاده بیان کرد: درهنرستان های کارو دانش دانش آموزان دختر هستند که در این المپیاد شرکت می کنند و در مرحله دانشجویی دختر و پسربا هم در المپیاد حاضر می شوند.
وی گفت: برنامه ریزی برگزاری المپیاد توسط مرکز ملی فرش انجام می شود و اجرا ی آن بزرعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران است.
سرپرست معاونت توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن وتحارت استان تهران افزود: این المپیاد باعث می شود سطح علمی دانش آموزان کارو دانش فرش افزایش یابد و شکوفایی استعداد ها و تربیت نیروی کار ماهررا به همراه خواهد داشت.
تهرام564/9977
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن