تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820459098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانوان ایرانی نماد استقامت و پایداری هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بانوان ایرانی نماد استقامت و پایداری هستند ارومیه - ایرنا - فرمانده قرارگاه ابا عبدالله الحسین(ع) و سپاه خوی گفت: بانوان ایرانی نماد استقامت و پایداری هستند.


سردار احد بابازاده روز سه شنبه در آیین بازگشایی نمایشگاه توانمندی های بانوان در خوی افزود: بیان ایثار و جانفشانی های بانوان و نیز تجلیل از فداکاری های آنان ضروریست و ارزش معنوی آن بیش از حد است.
وی اظهار کرد: حضور زنان در جامعه با تاسی از سیره و رفتار فاطمه الزهرا(س) در پیشرفت جامعه کارساز بوده و پیروزی های ایران در برابر تهاجم فرهنگی هشت سال دفاع مقدس مدیون از خود گذشتگی بانوان است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی نیز در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های بانوان خوی گفت:زنان ما در طول تاریخ بارها نشان داده اند که در تمامی عرصه ها و صحنه ها حضور پرشور و نشاط دارند و پشتیبان نظام و ولایت هستند.
رقیه رزمجو اظهار کرد: در این نمایشگاه سعی شده گوشه ای از فعالیت بانوان در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی به تصویر کشیده شود.
وی افزود: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی با مرور تاریخ ایران اسلامی، بانوان بر خود می بالند که سهمی در پیشرفت اقتصادی فرهنگی سیاسی کشور داشته اند.
این نمایشگاه در راستای شناسایی فعالیت بانوان در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی شهیده طاهره هاشمی، به همت بسیج جامعه زنان سپاه خوی دایر شده است.
نمایشگاه توانمندی های بانوان بسیج جامعه زنان سپاه خوی در سوله ورزشی صالحین سپاه خوی از 22 غرفه به نام 22 بهمن تشکیل شده که شامل حجله شهدا، عملیات روانی، حضور بانوان محجبه در عرصه های مختلف، عملکرد بسیج جامعه زنان، غرفه زن کارآفرین، غرفه های فعالیت حوزه های خواهران محلات، غرفه بسیج هنرمندان، غرفه کانون بسیج جوانان، غرفه امور بانوان فرمانداری، غرفه مهد قرآن بسیج جامعه زنان، غرفه ادارات است.
7125/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن