تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819499954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سلماس : انقلاب اسلامی ، نقطه اتکاء و امید مستضعفان جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار سلماس : انقلاب اسلامی ، نقطه اتکاء و امید مستضعفان جهان است سلماس،ارومیه ـ ایرنا ـ فرماندار سلماس گفت: انقلاب اسلامی با آرمان های الهی و انسانی، نقطه اتکاء و امید همه مستضعفان جهان است.


مرتضی نظری روز سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان چهار طرح مخابراتی سلماس که به مناسبت ایام دهه فجر برگزارشد اظهار داشت: دهه فجر جزء ایام الله است که در آن حادثه ای بزرگ رخ داده است.
فرماندارسلماس انقلاب اسلامی را حادثه بزرگ قرن دانست دانست و اضافه کرد: با وقوع این حادثه بزرگ تاریخی سلطنت 2500 ساله شاهنشاهی و به تعبیر دیگر سلطنت ظلم و جنایت برانداخته شد.
وی با اشاره به سختی ها و مرارت هایی که حضرت امام خمینی (ره) در راه پیروزی انقلاب کشیده اند، خاطر نشان کرد: نه زندان و نه تبعید به کشورهای دیگر نتوانست ایشان را حتی برای یک لحظه از هدف خود دور سازد.
فرماندارسلماس با اشاره به استقبال باشکوه مردم از ورود تاریخی امام (ره) به میهن اسلامی گفت : طبق گفته ها و نوشته ها نزدیک به شش میلیون نفر به استقبال رهبر و مقتدای خود رفتند و بزرگترین استقبال تاریخ را به نام ملت ایران ثبت کردند.
وی با تاکید بر این نکته که سخنرانی امام (ره) در بهشت زهرا تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب داشته است، افزود : ایشان بدون هیچ سلاحی و لشگری با توکل بر خدا و اراده آهنین خود توانستند بر دشمنان اسلام پیروز شوند.
برای اجرای چهار طرح مخابراتی شامل طرح فیبرنوری مناطق کوی سه ،مسکن مهر فرودگاه و بازرسی رختار و نیز تقویت رادیو در روستای قره قشلاق 390 میلیون ریال ازسوی مخابرات هزینه شده است.
7127/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن