تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804747472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاکمیت اسلامی بر پایه ولایت دستاورد بارز انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حاکمیت اسلامی بر پایه ولایت دستاورد بارز انقلاب است جیرفت - ایرنا- سرپرست فرمانداری جیرفت با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: حاکمیت اسلامی بر پایه ولایت مطلقه فقیه و سرنگونی استبداد از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.


ˈاحمد امینی روشˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دستاورد بزرگ، زمینه ساز رشد و بالندگی در تمامی عرصه های مختلف نظام اسلامی شده است.
وی اظهار کرد: رشد و تکامل بشر بر مبنای توحید و مبارزه با کفر از اهداف انقلاب اسلامی است که این موضوع نیز همواره مورد تاکید دین اسلام قرار بوده است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در ایران همواره از همان روز اول بر حاکمیت اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه و مبارزه با استبداد را مورد تاکید قرار داد که سرنگونی رژیم 2500 ساله شاهنشاهی خود بیانگر این است.
امینی روش خاطرنشان کرد: ارتقای مشارکت سیاسی و افزایش آگاهی های مردم در عرصه های مختلف با برگزاری انتخابات متعدد در سطوح مختلف از نخسین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون خود بیانگر ارتقاء این مشارکت ها است به نحوی که مردم با شرکت در انتخابات در سرنوشت سیاسی شان سهیم هستند.
وی ادامه داد: کسب استقلال و آزادی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که به ملت ارمغان داد، زیرا تمام بدبختی های ملل مسلمان وابستگی به حکومت های استکباری می باشد که تنها راه رهایی از این مضوع کسب استقلال است.
سرپرست فرمانداری جیرفت تاکید کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، کشور عزیزمان ایران در یک کشور مستقلی است و همین استقلال آن باعث اقتدارش در جهان شده است.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در سیاست خارجی گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی همه به خوبی شاهد هستند که غربی ها و امریکا خود به دنبال برقراری رابطه با کشور جمهوری اسلامی ایران است و این خود بیانگر نقش و تاثیر گذاری ایران در عرصه های بین المللی است.
وی بیان کرد: حمایت از آزادیخواهان یکی دیگر از دستاوردهای سیاست خارجی جمهوری اسلامی، چرخش به سوی جهان عدم تعهد و حمایت از نهضت های آزادی بخش آن است.
وی بیان کرد: خودباروری نیز از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) است که این خود باوری ملت موجب استقلال کشور شده است.
امینی روش با اشاره به هشت سال دوران دفاع مقدس افزود: انقلاب نوپای مردم ایران اسلامی بعد از گذشت دو سال درگیر جنگی ناخواسته و تحمیلی شد که روحیه همبستگی، ایثار و خودباوری سبب شد تا رژیم بعث و همپیمانان آن در جنگ با شکست مواجه شوند.
وی دشمنان غربی و استکبار جهانی تحریم های را عاملی برای شکست انقلاب اسلامی می دانستند اما غافل از این بودند که این ملت با روحیه خودباروری که دارد با فعال کردن صنعت بومی این توطئه دشمن را به خودشان باز می گرداند به نحوی که صنایع خودروسازی فرانسه به علت تحریم های اعمال شده و قطع رابطه با ایران در آستانه تعطیلی رفتند.
سرپرست فرمانداری جیرفت با تاکید بر ترویج روحیه امید و خودباروری در جامعه بویژه نسل جوان گفت: در عرصه های کنونی دشمنان انقلاب اسلامی با ترویج روحیه یاس و ناامیدی سعی در ایجاد رخوت و ترس از دین و جامعه اسلام دارند، اما حضور همه جانبه مردم در تمام عرصه ها و حوزه های فعالیتی این رویکرد غرب را با شکست مواجه کرده است.
وی با اشاره به کاهش نرخ تورم در دولت یازدهم خاطرنشان کرد: کاهش چند درصدی تورم از اقدامات سریع و مداوم دولت است، زیرا هدف دولت یازدهم تلاش دارد تا مسایل را در چارچوب قانون اساسی و مصلحت نظام پیش ببرد و وضعیت اقتصادی را بهبود بخشد.
امینی روش با تاکید بر لزوم توسعه سرمایه گذاری در منطقه بیان کرد: به منظور تحقق و توسعه اقتصادی باید به جذب سرمایه گذار پرداخت و لازمه این امر ایجاد علاقه در مردم برای سرمایه گذاری است.
وی در ادامه داد: رفع موانع تولید و سرمایه گذاری از رویکرد استان است و امیدواریم با رفع این محدودیت ها و افزایش میزان تولید امید را در جوانان افزایش دهیم.
سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: در این شهرستان نیز اگر به اقدامات و دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی نگاه بیندازیم فعالیت دهها مرکز علمی و دانشگاهی، اجرای صدها طرح زیر بنایی، رفاهی، خدماتی و تولید و تلاش برای رفع عقب ماندگی های تاریخی توسعه راههای مواصلاتی بخش کوچکی از دستاورهای نظام جمهوری اسلامی در این شهرستان است.
وی گفت: در زمینه تولید محصولات کشاورزی تحولات قابل توجهی پدید آمد، بخش کشاورزی در حال حاضر تامین کننده یک چهارم تولید ناخالص داخلی، نزدیک به یک سوم اشتغال، چهار پنجم نیاز غذایی و یک سوم ارزش صادرات غیرنفتی را دارد که کشاورزی پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم همه تنگناهایی که وجود داشت رشد و توسعه مناسبی پیدا کرده است.
امینی روش ادامه داد: در بخش صنعت، کشوری که قبل از انقلاب تمامی کالاهای صنعتی خود را از خارج وارد می‏کرد و معدود کالاهای ساخت داخل آن نیز از کیفیت و مرغوبیت پایینی برخوردار بوده، هم اکنون در بیشتر زمینه‏ها، خود به تولیدکننده تبدیل شده است و تولیداتش نیز در بسیاری از موارد از نظر کیفیت و استاندارد قابل رقابت با مشابه خارجی می‏باشد و در برخی از صنایع (همچون صنایع ساختمانی) به مرز خوداتکایی کامل رسیده است.
وی خاطرنشان مرد: بی‏شک اضمحلال اقتصادی کشور در نظام سرمایه داری جهانی، تک محصولی بودن و وابستگی گسترده و انحصاری به نفت، واردات مواد غذایی و کالاهای مصرفی، صنایع مونتاژ و وابسته، شکاف شدید طبقاتی و بی توجهی به تهیه زیرساخت‏های اقتصادی، بخشی از ویژگی‏های اقتصاد ایران در رژم پهلوی به شمار می آمد.
امینی روش تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب با وجود تحمیل جنگ هشت ساله که به شهرها و صنایع کشور زیان های مالی عظیمی وارد ساخت و نیز افزایش بی رویه جمعیت، گام های بزرگی در راه دستیابی به اهداف اقتصادی مطلوب برداشته شد که از جمله آنها می توان به ایجاد سدها و مهار آبها، گسترش صنایع مادر، حرکت در مسیر خودکفایی در محصولات کشاورزی و کالاهای ضروری، صنایع دفاعی اشاره کرد.
وی گفت: از لحاظ علمی ایران بعد از انقلاب رشد چشمگیری در بسیاری از زمینه‏ها داشته است به گونه ای که کشور ما از نظر جایگاه تولید علم، رتبه سیزدهم در جهان را کسب نموده و دستیابی به فناوری‏های نوین هسته ای، نانو، فضایی، سلول‏های بنیادی نمونه‏ای از این دستاوردها است که این ارتقای سطح علمی و تلاش برآمده از توان داخلی کشور و تکیه بر نیروی جوان، خشم و کینه بسیاری از دولت‏های غربی را بر انگیخته است و یکی از دلایل اعمال فشارها و تحریم‏ها بر علیه کشور ما همین جایگاه علمی کشور و تلاش برای پیشرفت و توسعه است.
وی با اشاره به دستاوردهای بهداشتی افزود: کاهش چشمگیر مرگ و میر اطفال طی سال‏های اخیر، ناشی از عواملی چون گسترش شبکه بهداشت و درمان در سطح کشور و افزایش دسترسی به خدمات و مراقبت‏های اولیه بهداشتی است.
سرپرست فرمانداری جیرفت بیان کرد: تلاش‏های خستگی ناپذیر محققان رویان، ایران را در ردیف 10 کشور برتر دنیا در زمینه سلول‏های بنیادی قرار داده که سالانه هزاران بیمار خارجی برای مداوی بیماری‏هایی نظیر نا باروری، جراحی پلاستیک و زیبایی، بیماری‏های دهان و دندان و انواع جراحی‏ها به ایران سفر می‏کنند.
سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: نمونه دیگر دستاوردهای علمی کشور در بخش مخابرات و حوزه الکترونیکی است که امروزه ایران با تلاش متخصصان خلاق در حوزه‏های الکترونیک، اپتیک، لیزر و سیستم‏های جنگ الکترونیک و نصب و راه‏اندازی سیستم‏های مخابراتی، به پیشرفت‏های قابل ملاحظه‏ای دست یافته است. علاوه بر این، ایران در زمینه فیبر نوری نیز از رشد پرشتابی برخوردار بوده است.
وی تصریح کرد: آنچه بر عیار دستاوردهای انقلاب اسلامی می‏افزاید و ارزش آن را دو چندان می‏کند، توجه به این نکته است که همه این دستاوردها و پیشرفت‏ها با وجود همه دشمنی‏ها و تحریم‏ها و فشارهای قدرت‏های بزرگ، علیه ایران اسلامی صورت گرفته است و حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی نشان داد که این فشارها و تحریم‏ها در عزم و اراده ملت و دولت ایران برای پیمودن راه پیشرفت و توسعه، هیچ گونه خللی ایجاد نخواهد کرد و آنها را برای رسیدن به قله‏های پیشرفت مصمم‏تر خواهد نمود.ک/3
7444/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن