تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803168776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار مناسبی باید برای صنایع دستی در داخل و خارج کشور ایجاد شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معاون اول رئیس جمهور:
بازار مناسبی باید برای صنایع دستی در داخل و خارج کشور ایجاد شود
دغدغه‌ای که در حوزه صنایع دستی وجود دارد ایجاد یک بازار مناسب در داخل و خارج کشور است.


به گزارش خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محلدر مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ "اسحاق جهانگیری" معاون اول رئیس جمهور در مراسم تکریم، تودیع و معارفه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که صبح امروز در سازمان میراث فرهنگی برگزار شد گفت: حال دکتر نجفی ارجحیت داشت به همین دلیل با استعفای ایشان موافقت شد.
 
تصور من این است که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با برنامه‌ای که ایشان تهیه کرده و برنامه‌هایی که آقای سلطانی فر ارائه خواهد کرد پیش خواهد کرد.
 
وی افزود: رسالت مهمی برعهده آقای سلطانی فر در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار دارد.
 
جهانگیری تصریح کرد: بخش میراث فرهنگی کشورمان از سابقه تاریخی بسیار مهمی با توجه به آثار مادی و معنوی متعددی که وجود دارد برخوردار است که باید در این حوزه اقدامات موثری در سازمان میراث فرهنگی انجام شود.
 
معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: همواره در صنایع دستی دغدغه‌ای که وجود دارد داشتن یک بازار مناسب در داخل و خارج از کشور است یکی از اقلام عمده‌ی صادرات می‌تواند صنایع دستی کشور باشد به شرطی که بتوان بازار خوبی برای آن پیدا کرد.
 
وی ادامه داد: بخش گردشگری نیز از نظر اقتصادی بسیار مهم است با توجه به تعداد گردشگرانی که در دنیا وجود دارد و پیش‌بینی که برای سال 2020 صورت گرفته ایران باید موفقیت خوبی در زمینه توسعه صنعت گردشگری کسب کند.
 
جهانگیری تصریح کرد: یکی از دغدغه‌هایی که در بخش گردشگری وجود دارد بحث زیرساخت‌ها بوده که باید بیشتر به آن پرداخته شود و سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌طلبد وارد این عرصه شوند.
 
معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: ایران جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد و یکی از مهم‌ترین گردشگری که در کشورمان وجود دارد گردشگری مذهبی بوده که بسیاری از کشورها به ویژه زائرین کشور عراق علاقه‌مند هستند به ایران سفر و در این زمینه بسیار هزینه کنند.
 
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید امیدواری بسیاری در بین مردم به وجود آورده و من در سفری که به استان قم و در دیدار با مراجع تقلید داشتم آنها به این موضوع اشاره کردند.
 
جهانگیری تصریح کرد: در سفر روز گذشته به استان سیستان و بلوچستان نیز همه اقشار این استان از مسئولان هم نظر بودند که مردم به این دولت امید بسته‌اند که قادر است مشکلات را حل کند.
 
معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: در ابتدای شروع کار دولت یازدهم با مشکلاتی از قبیل  تورم و مسائل پیچیده بین‌المللی روبه رو بود که خوشبختانه تا حدودی این مسائل حل شد.
 
وی افزود: دولت اقدامات خوبی در زمینه سیاست خارجی انجام داده اما مخالفت‌هایی در این زمینه از سوی برخی انجام شده که از روی حسادت است و برخی نیز ممکن است  از روی دلسوزی این کار را انجام دهند و بخش دیگری نیز به این دلیل رخ می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد‌ که گروهی به هر دلیلی دوست دارند از رئیس جمهور و دولت انتقاد کنند.
 
رئیس جمهور تصریح کرد: بخش خصوصی باید به مسائل اقتصادی و مبادلات تجاری وارد شود باید بنیان تحریم‌ها را بهم بریزیم و من فکر نمی‌کنم که بعد از این مدت دیگر بتوانند تحریم‌ها را تقویت کنند.
 
وی افزود: قبل از شروع دولت جدید بی‌ثباتی اقتصادی در کشور حاکم بود و تا چند روز قبل از انتخابات شما نمی‌توانستید از صبح تا ظهر قیمت دلار را پیش‌بینی کنید.
 
معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: در دولت یازدهم نرخ تورم هر ماه نسبت به ماه قبل با کاهش روبه‌رو بوده به طوری که از بالای 40 درصد در ابتدای شروع دولت به 35 درصد در این ماه رسیده است.
 
وی افزود: هدفمندی رایانه‌ها را کاملا آسیب‌شناسی کردیم و برخی فراموش کردند هدفمندی یارانه‌ها در واقع برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت انرژی بود.
 
جهانگیری در ادامه درباره انتصاب نجفی به عنوان دبیر ستاد هماهنگی امور اقتصادی اشاره کرد و تصریح کرد: این ستاد که متشکل از رئیس جمهور، معاون اول، وزیر اقتصاد و تعدادی از مشاوران و معاونان رئیس جمهور است هفته‌ای 2 روز تشکیل جلسه داده و به مسائل کلان اقتصادی می‌پردازند و نیاز بود که یک دبیر کاردان مثل آقای نجفی برای آن تعیین شود.
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن