تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيروزي انقلاب اسلامي ايران ارزشهاي الهي و اسلامي را در جامعه احيا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان ميرزائي اصل:
پيروزي انقلاب اسلامي ايران ارزشهاي الهي و اسلامي را در جامعه احيا كرد
سنندج – خبرگزاري مهر: فرماندار شهرستان سنندج پيروزي انقلاب اسلامي ايران را باعث احيای ارزشهاي الهي و اسلامي در جامعه عنوان كرد.



به گزارش خبرنگار مهر، ولي الله ميرزایي اصل شامگاه دوشنبه به همراه جمعي از مديران و مسئولان شهرستان سنندج ضمن حضور در مسجد صلاح الدين ايوبي واقع در محل حاجي آباد اظهار داشت: با پيروزي انقلاب اسلامي ايران بار ديگر آموزه هاي الهي و اسلامي در جامعه احيا شد و اين مهم يكي از دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي ايران است. وي با اشاره به وضعيت كشور در زمان ر‍ژيم پهلوي يادآور شد: حذف و برداشتن تاریخ هجری که مبنای آن هجرت رسول مکرم اسلام (ص) از مکه به مدینه بود و جایگزین کردن آن با تاریخ شاهنشاهی از مصادیق تلاشهای این رژیم برای نابودی و از بین بردن ارزشها و اعتقادات دینی و اسلامی جامعه بود. فرماندار شهرستان سنندج وابستگی و عدم استقلال سیاسی و اقتصادی کشور و حمایت بی قید و شرط از رژیم جعلی صهیونیستی را از دیگر ویژگی های رژیم پهلوی برشمرد، افزود: این برنامه ها عمدتا با هدف از بین بردن هویت دینی، اسلامی ما انجام می شد. وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که اعتقادات مذهبی در حوزه  سیاست خذف شده بود و دین افیون و نابودکننده ملتها معرفی شده بود. ميرزایي اصل با بيان اينكه، انقلاب اسلامی حرکتی بود در بسترسنت های الهی که عظمت حضرت حق و صلابت و استواری ایمان مردم را به نمایش گذاشت، گفت: انقلاب اسلامی با ایجاد شکاف در ارکان جاهلیت مدرن، از آن عبور کرد و با اتکا به نور وحی تعالیم و ارزشهای الهی و اسلامی را در جامعه حاکم کرد. وی گفت: انقلاب اسلامی ثمره و محصول تلاش مردمی است که بدنبال ایجاد جامعه ای مبتنی بر مدنیت نبوی و تمدنی بر مبنای توحید هستند و این تنها در سایه تدین، دینداری، برادری، اخوت و وحدت مردم میسر است. فرماندار شهرستان سنندج در تشریح دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: با وجود تحریمها وکارشکنی های غرب و استکبار جهانی انقلاب اسلامی دستاوردهای چشمگیر و ارزشمندی در حوزه های عمرانی داشته است. وی گفت : محدود کردن دستاوردهای انقلاب به پیشرفتهای اقتصادی، عمرانی و خدماتی جفای به نظام است، چرا که دستاوردهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نظام بسیار ارزشمند و گران سنگ هستند. وی گفت: اعاده هویت دینی و فرهنگی، حمایت از مسلمانان اقصی نقاط عالم، ایستادگی در برابر استکبار و زورگویان عالم، حق تعیین سرنوشت و برگزاری انتخابات متعدد با مشارکت آگاهانه و حماسی مردم، نفی اندیشه جدایی دین از سیاست، فراهم نمودن بستر رشد و تعالی انسان و انسجام و حاکمیت ملی و استقلال و تمامیت ارضی از جمله دستاوردهای سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی است.  وی در پايان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ايام دهه مبارك فجر و پروژه هاي افتتاح شده در حوزه هاي مختلف افزود: در دهه فجر امسال 10 پروژه گازرسانی و سه پروژه آبرسانی در شهرستان سنندج افتتاح می شود. در اين نشست شماري از مديران ادارات و سازمان هاي دولتي شهرستان سنندج نيز حضور داشتند و ضمن ديدار با اقشار مختلف مردم در خصوص رفع مشكلات آنها اقدامات لازم را انجام دادند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن