تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804218851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رازهای زندگی کیم جونگ اون


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

رازهای زندگی کیم جونگ اون پس از به قدرت رسیدن کیم جونگ اون در کره شمالی، رسانه‌ها و منابع خبری تلاش کردند اطلاعاتی شخصی از او را منتشر کنند که بیشتر به زندگی خصوصی او ارتباط داشت.




یکی از موضوعات مورد اشاره این رسانه ها، علاقه او به ورزش است. گفته می شود کیم جونگ اون بشدت خود را شیفته و در حقیقت دیوانه رقابت های بسکتبال حرفه ای آمریکا (ان بی ای) که معتبرترین و محبوب ترین رقابت باشگاهی بسکتبال در دنیاست، نشان می دهد . وی همچنین عکس ها و تصاویر متعددی را از تونی کوکاک، بازیکن تیم شیکاگو بولز و کوبی برایانت، ستاره بزرگ تیم لس آنجلس لیکرز در کلکسیون خود جمع آوری کرده است.

با توجه به این که رهبر کنونی کره شمالی نزدیک به یک دهه را در اروپا گذرانده، برخی از این اطلاعات مربوط به دوران تحصیل اوست. در همین خصوص،  اخبار و گزارش های متعددی در مورد تحصیل کیم جونگ اون در مدرسه آلمانی زبان «لیبفلد اشتین هولزیل» سوئیس منتشر شد و نشریه کوزونیلبو نیز در گزارش های متعددی فاش کرد که رهبر کره شمالی سال های شکل گیری ذهنیت خود را در این مدرسه گذرانده است.

در همین حال، برخی ادعاهای مطرح شده نشان می دهد نام مستعار کیم جونگ اون در این مدرسه پاک اون بوده است . می گویند در زمان تحصیل او فردی خجالتی و بی تجربه در مورد رفتار با دیگر دانش آموزان بود،  اما در عین حال در زمین بسکتبال و هنگام برگزاری مسابقه به طور خشونت باری با حریف خود رقابت می کرد، به طوری که از سوی همبازی هایش به وی لقب مواد منفجره یا بازیساز اصلی داده می شد.

از سوی دیگر، با وجود این که پدر وی فردی بشدت ضدآمریکایی بود، شخص کیم جونگ اون کلکسیونی از کفش های کتانی تولید شرکت نایک در خانه داشت. این ادعاها از سوی نیکولا کواسویچ همکلاسی کیم جونگ اون مطرح شده است. وی همچنین گفته که قیمت هر یک از کفش های کلکسیون کیم جونگ اون حداقل۲۰۰ دلار بوده است.

کیم جونگ اون تحصیل در سوئیس را با شهریه حدود 16 هزار پوند در یازده سالگی شروع کرد و در مدت هفت سال به پایان رساند. کیم به فیلم های تخیلی آمریکایی همچون پارک ژوراسیک بسیار علاقه داشت. او پس از تحصیل در اروپا  به کشورش بازگشت و همه زندگی خود را وقف فراگیری علوم نظامی کرده و کم​کم چهره  یک نظامی را به خود گرفت.  برخی دیگر از خصوصیات رفتاری او را می توان از زبان دنیس رادمن پنجاه و دو ساله و ستاره سابق بسکتبال آمریکا شنید که دوست رهبر کره شمالی است و تا به حال چند بار به این کشور سفر کرده است . رادمن زندگی کیم جونگ اون را به یک «مهمانی هفت ستاره» با سرو دائمی مشروبات الکلی، گردش با جت اسکی و قایق های تفریحی لوکس توصیف می کند . به نوشته روزنامه تلگراف، رادمن در مصاحبه ای گفت: انگار که شما به هاوایی یا ایبیزا سفر کرده اید. کیم جونگ اون دوست دارد اطرافیانش شاد باشند. همواره 50 تا 60 نفر از مردم عادی در کنار او هستند و تمام وقت می خندند و اوقات خوشی را می گذرانند و
هر چیزی که بخواهید کیم جونگ اون بهترینش را دارد. اصلاحات اون از جمله بحث هایی که پس از به قدرت رسیدن جونگ اون شنیده شد، اصلاحات و به عبارت دیگر
بدعت ​گذاری هایی بود که پیش از آن در این کشور سابقه نداشت. یکی از این اتفاقات تازه در جولای 2012 رخ داد و طی آن در جریان کنسرتی که برای رهبر جدید کره شمالی برگزار شد، برای نخستین بار عروسک های شخصیت های معروف انیمیشن های غربی نظیر میکی موس و وینی پو روی صحنه به نمایش گذاشته شدند.

در این کنسرت عروسک گردان هایی که لباس های میکی موس، ببر و دیگر شخصیت های کارتون های والت دیزنی را به تن داشتند، روی صحنه هنرنمایی کردند و در پشت آنها نیز تصاویر کارتون های سفید برفی، دامبو و دیو و دلبر نمایش داده شد. همچنین بازیگران حاضر در این کنسرت لباس های جدیدتری را نسبت به قبل بر تن داشتند. به عقیده تحلیلگران نمایش شخصیت های محبوب کارتونی در کره شمالی بویژه شخصیت های کارتونی آمریکایی که یکی از منتقدان کره شمالی است، حاکی از تغییرات جدید حداقلی در زمینه اجرای نمایش ها در پیونگ یانگ توصیف شد .

یکی دیگر از اقداماتی که پس از به قدرت رسیدن جونگ اون در کره شمالی دیده شد، مربوط به همسر او بود. در کره شمالی معمولا زنان رهبران این کشور کمتر در انظار عموم حاضر می شوند، اما  چند ماه پس از به قدرت رسیدن اون، رسانه ها، عکس خانمی را در کنار او منتشر کردند. بعد از چند وقت کاشف به عمل آمد این خانم «ری سول جو» نام دارد و همسر رهبر جوان کره شمالی است.

البته این تنها تغییرات پس از به قدرت رسیدن اون نبود. کره شمالی سال 2012 میلادی 645.8 میلیون دلار برای خریداری وسایل لوکس هزینه کرد. این وسایل لوکس وارداتی شامل حیوانات خانگی جذاب، عطر و وسایل حمام است . واردات شیشه های مشروبات الکلی به ارزش
30 میلیون دلار همراه با وسایل الکترونیکی به ارزش 37 میلیون دلار و ساعت های لوکس به ارزش 8.2 میلیون دلار هم از دیگر اقلام ذکر شده در این گزارش است. مشخص نیست که چه میزان از این کالاها در بازارهای داخلی خرید و فروش شده یا چه میزان از آنها برای مصارف خاص مقامات حکومتی در نظر گرفته شده است ؟!


سه شنبه 15 بهمن 1392 8:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن