تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820587724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارس اصفهان و خراسان رضوی روز سه‌شنبه تعطیل است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مدارس اصفهان و خراسان رضوی روز سه‌شنبه تعطیل است
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس مقطع ابتدایی و راهنمایی در شهرستان اصفهان فردا به سبب سرمای هوا و بارش برف تعطیل است.
آفتاب: سید مجید عاملیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش برف در شهرستان اصفهان، سرمای هوا و لغزندگی جاده ها سبب شد تا مدارس دو مقطع دبستان و راهنمایی در تمامی مناطق شهرستان اصفهان تعطیل شود.

وی ادامه داد: همچنین در شهرستان های برخوار، شاهین شهر، خمینی شهر، مبارکه، فلاورجان، مهردشت، گلپایگان و پیربکران در مقاطع راهنمایی و دبستان فردا تعطیل است.

عاملیان همچنین بیان داشت: تمامی مقاطع اعم از دبستان، راهنمایی و دبیرستان نیز در شهرستان های شهرضا، سمیرم و دهاقان نیز فردا تعطیل است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: البته این امکان وجود دارد تا ساعات پایانی شب نیز با توجه به اعلاکم مراکز مدارس دیگر نقاط نیز تعطیل شوند.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی

مسئول مرکز اطلاع رسانی و رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، از تعطیلی مدارس این استان برای سومین روز پیاپی خبر داد.

حسن موذنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارش برف،برودت هوا و لغزندگی سطح معابر،مدارس درنوبت صبح سه شنبه ،15 بهمن ماه جاری تعطیل شدند.
 
مسئول مرکز اطلاع رسانی و رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: تمام مقاطع درگز و نوخندان تعطیل هستند.
 
موذنی گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستانهای سبزوار، ششتمد، داورزن نیز تعطیل هستند.
 
وی اظهار کرد: مدارس ابتدایی نواحی مشهد و تبادکان، گلبهار، فریمان، قوچان، سرخس، طرقبه و شاندیز، چناران،خوشاب و جغتای نیز در نوبت صبح سه شنبه تعطیل شدند.






تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن