تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802997036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه هسته ای کره شمالی محور سفر آتی جان کری به کره جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه هسته ای کره شمالی محور سفر آتی جان کری به کره جنوبی تهران-ایرنا- منابع دولتی کره جنوبی روز دوشنبه اعلام کردند که برنامه هسته ای کره شمالی و جدیدترین تحولات این کشور محور مذاکرات اواخر ماه جاری میلادی وزیر امور خارجه آمریکا در کره جنوبی خواهد بود.


به گزارش خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، این در حالی است که قرار است جان کری وزیر خارجه آمریکا در سفر به کره جنوبی با مقامات این کشور در مورد اوضاع شبه جزیره کره و منطقه شمال شرق آسیا نیز گفت و گو کند.
این منابع خاطر نشان کردندکه مقامات آمریکا و کره جنوبی در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای این سفر هستند که احتمالا در سومین هفته ماه جاری میلادی انجام خواهد شد.
جان کری درسخنرانیش درکنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد که قصد دارد به چین نیز سفر کند تا در مورد مسئله هسته ای کره شمالی با مقامات پکن نیز رایزنی کند.
انتظار می رود سفر وزیر خارجه آمریکا به کره جنوبی پیش از سفر رسمی اش به چین باشد. این در حالی است که هنوز مشخص نیست که ایا جان کری در این سفر به آسیا به ژاپن دیگر نماینده حاضر در مذاکرات شش جانبه با هدف خلع سلاح هسته ای کره شمالی خواهد رفت یا خیر.
سفر جان کری به کره جنوبی در بحبوحه آغاز رزمایش نظامی مشترک میان آمریکا و کره جنوبی انجام خواهد شد؛ رزمایشی که کره شمالی نسبت به انجام آن هشدار داده است و خواستار لغو این رزمایش شده است. دولت پیونگ یانگ پیش از این درخواست لغو این رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی را مطرح کرده بود و نسبت به پیامدهای برگزاری این رزمایش به این دو کشور هشدار داده بود.
رزمایش سال گذشته مشترک آمریکا- کره جنوبی که با حضور هزاران تن از نیروهای دو کشور برگزار شد منجر به این شد که پیونگ یانگ بارها و بار ها نسبت به آغاز مناقشه ای جدید در شبه جریزه کره هشدار دهد.
این در حالی است که کره جنوبی هرگونه لغو این رزمایش را رد کرده و گفته است که این رزمایش طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد. سئول و واشنگتن اعلام کرده اند که کره شمالی پیش از ارائه درخواست هایش برای مصالحه باید صداقت خود را در قبال تعهداتش درباره کنار گذاشتن برنامه تسلیحات هسته ای نشان دهد.
سفر آتی وزیر خارجه آمریکا به کره جنوبی در حالی انجام خواهد شد که گمانه زنی های جدیدی در مورد تحولات جدید در شبه جزیره کره مطرح شده است به طوریکه برخی اعلام کرده اند کره شمالی ممکن است بار دیگر دست به اقدامات تحریک آمیز بزند و تنش ها در شبه جزیره کره بار دیگر افزایش یابد.
جان کری قرار است در سفرش به کره جنوبی با رئیس جمهوری این کشور و دیگر مقامات ارشد کره جنوبی در مورد خلع سلاح هسته ای کره شمالی و راههای ازسرگیری مذاکرات شش جانبه بحث و تبادر نظر کنند.
گلین دیویس نماینده ارشد آمریکا در امور هسته ای کره شمالی اخیر به سئول سفر کرده بود و با مقامات این کشور در مورد جدیدترین سیاستهای کره شمالی مذاکره کرد.
آخرین سفر جان کری به کره جنوبی در آوریل 2013 بود. وی همچنین قرار است در مورد سفر احتمالی باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به کره جنوبی در ماه آوریل نیز با مقامات کره جنوبی گفت و گو کند.
مترجمام**9234**1856
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن