تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819097321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهی نفتی نیروی انتظامی در دستور کار کمیسیون اصل 90


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بدهی نفتی نیروی انتظامی در دستور کار کمیسیون اصل 90 تهران - ایرنا - رییس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: موضوع فروش مطالبات وزارت نفت از نیروی انتظامی و شرکت های داخلی و خارجی از محل فروش نفت در دستور رسیدگی این کمیسیون قرار دارد.


محمدعلی پورمختار روز دوشنبه به پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت اظهار داشت: رسیدگی به این موضوع نیاز به بررسی و کار کارشناسی دارد .
پورمختار با بیان این که باید پذیرفت که به دلایل مختلف ویژه خواری اقتصادی در کشور وجود دارد افزود: در هر موضوعی از ویژه خواری باید مساله به صورت جزء به جزء بررسی شود اما به طور کلی می توان گفت ضعف در اجرای قانون عامل بروز ویژه خواری های اقتصادی بوده است.
رییس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس یادآور شد: پرونده های ویژه خواری در حوزه های صادرات و واردات، گمرک، پیمانکاری و صدور مجوزهای مختلف مطرح شده و کمیسیون اصل 90 مجلس در حال بررسی آن ها است.
وی همچنین در باره سرنوشت پرونده های زمین خوارانی در کمیسیون اصل 90 مجلس نیز گفت: پرونده زمین خواری 6 استان امروز دوشنبه در این کمیسیون با حضور مسوولان ذی ربط جمع بندی و نهایی می شود.
پورمختار یادآور شد که در این نشست، مسوولانی از وزارت راه و شهرسازی، سازمان میراث فرهنگی و نمایندگان دادستانی کل و سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای ذیربط حضور دارند و درباره پرونده های زمین خواری، جمع بندی نهایی را انجام می دهند.
نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس اظهار داشت: پرونده های مطرح شده درباره زمین خواری مربوط به استانهای تهران، البرز، مازندران،سمنان، گلستان و گیلان است البته در برخی استانهای دیگر نیز زمین خواری اتفاق افتاده که بعضا نیز با هم مرتبط هستند.
سیام**2025 ** 1418
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن