تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803745260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمازي: باشگاه‌ها در آسيا به جوان‌ها فرصت دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نمازي: باشگاه‌ها در آسيا به جوان‌ها فرصت دهند
مربي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: باشگاه‌ها مي‌توانند در ليگ قهرمانان آسيا به بازيکنان جوان خود فرصت بدهند.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، اميد نمازي درباره نحوه آماده‌سازي تيم ملي براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل گفت: مهم‌ترين نکته اين است که با آمادگي کامل وارد جام جهاني شويم. البته اختلاف سطح بين فوتبال ايران و حريفانش در جام جهاني وجود دارد که با اين اختلاف سطح، انتظار نتيجه گرفتن سخت به نظر مي‌رسد. اما تمام هدف کادرفني اين است که نتايج آبرومندانه‌اي بگيريم و همانطور که با راهيابي به جام جهاني، براي فوتبال ايران افتخاري کسب کرديم در جام جهاني هم افتخاري ديگري را براي فوتبال ايران رقم بزنيم. قطعاً اين اتفاق زماني مي‌افتد که با آمادگي کامل وارد مسابقات جام جهاني شويم.

وي با تاکيد بر اينکه هماهنگ کردن بازيکنان زمان مي‌برد، افزود: در برخي از ديدارهاي تيم ملي به دليل اينکه زمان کافي براي آمادگي نداشتيم در بازي‌هاي اين تيم هماهنگي زيادي ديده نمي‌شد. در جام جهاني بايد خط دفاعي، هافبک‌هاي دفاعي و نفوذي و مهاجمان با هم هماهنگ باشند. بازيکنان در تمام اين بخش‌ها بايد طبق توصيه‌هاي فني کارلوس کي‌روش کار تيمي را به خوبي انجام دهند. رساندن آمادگي جسماني بازيکنان به حد استاندارد بدون داشتن زمان کافي ميسر نيست و از لحاظ علمي نمي‌شود با 2 هفته کار کردن آنها را آماده کرد.

مربي تيم ملي فوتبال تصريح کرد: براي رسيدن به آمادگي جسماني مناسب، نياز به بيش از 2 هفته زمان است تا آمادگي بازيکنان را به استاندارد برسانيم. در جهان بازيکنان در هر بازي 12 تا 14 کيلومتر دوندگي دارند اما در ليگ برتر فوتبال ايران، اين دوندگي پايين‌تر است و عددش در حدود 8 کيلومتر است. علاوه بر اين، بازيکنان بايد قابليت مبارزه درون زمين را داشته باشند و از نظر تکنيکي، تاکتيکي، روحي و جسماني به آمادگي برسند و باور داشته باشند که مي‌توانند مبارزه کنند.

نمازي خاطرنشان کرد: باز هم تاکيد مي‌کنم که همه اين مسائل نيازمند آن است که زمان کافي داشته باشيم و کي‌روش هم اصرار دارد که بازيکنان را زودتر آماده کند. ضمن اينکه بازي‌هاي دوستانه هم مي‌تواند از لحاظ روحي و رواني و خودباوري کمک زيادي به فرآيند هر چه بهتر آماده شدن تيم ملي کند. مطمئنم که تمامي کارشناسان موافق تفاوت‌هاي فوتبال ايران و کشورهاي سطح اول فوتبال جهان هستند. سطح دوندگي و آمادگي فوتبالي اروپا در حدي است که بازيکنان آنها مي‌توانند 2 هفته قبل از جام جهاني هم با يکديگر هماهنگ شوند.

وي افزود: مسئله مهم اين است که ما به اندازه کافي براي آماده کردن بازيکنان از لحاظ جسماني وقت نداريم. مصدوميت در فوتبال ايران به مراتب بيشتر از فوتبال اروپا است و بازيکنان آمادگي کامل ندارند در حالي که بازيکنان بايد در تمرينات باشگاه‌ها آماده شوند. به عنوان مثال اگر در اروپا و در10 روز، 3 بازي هم انجام دهند، سيستم جابه‌جايي بازيکن دارند و در بازي بعدي به بازيکنان‌شان استراحت مي‌دهند اما در فوتبال ايران، بازيکنان پس از هر بازي، دوباره در زمين هستند و همين باعث مي‌شود تا بدن‌شان افت کند و مصدوميت‌هايي پيش بيايد.

دستيار ايراني کي‌روش درباره لغو اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي گفت: اين کمپ در آفريقاي جنوبي لغو شده است و حالا بايد به فکر کمپ جايگزين باشيم. مطمئناً با لغو اين کمپ دچار دردسر مي‌شويم، چرا که پس از پايان ليگ برتر، بايد بيشتر به فکر ريکاوري، طراوت و شادابي و آمادگي جسماني باشيم. ما براي پس از 22 فروردين برنامه‌ريزي کرده بوديم اما اين شرايط پيش آمده است، علاوه بر اينکه بايد به فکر کمپ جايگزين باشيم، رفتن بازيکنان به ليگ‌هاي عربي هم مشکل جديدي را براي کادر فني تيم ملي ساخته است. ما نمي‌دانيم که دقيقاً چه زماني مي‌توانيم جواد نکونام، پژمان منتظري و مجتبي جباري را در اختيار داشته باشيم. ولي سوال اصلي اين است که حتي اگر اين اردو را لغو کنيم، از کجا مي‌خواهيم 3 يا 4 تيم آفريقايي پيدا کنيم که از برنامه‌هاي ما حمايت شود و با آنها بازي دوستانه انجام دهيم؟

نمازي درباره تفاوت رقابت‌هاي جام جهاني و ليگ قهرمانان آسيا گفت: جام جهاني در جهان يک تورنمنت بي‌همتا است و مي‌توانم بگويم که کاملاً تک است. هيچ رقابتي از ليگ‌هاي حرفه‌اي فوتبال جهان، بسکتبال، ليگ جهاني واليبال و حتي المپيک با جام جهاني فوتبال قابل مقايسه نيست. اين را مي‌شود از پوشش رسانه‌اي مسابقات و بينندگان ميلياردي جام جهاني در سراسر جهان به راحتي درک کرد و مي‌شود فهميد که چقدر جام جهاني با اهميت است. وقتي در يک تورنمنت سطح بالا شرکت مي‌کنيد، گرفتن نتايج قابل قبول هم مي‌تواند يک موفقيت نسبي تلقي شود.

وي يادآور شد: مطمئناً ليگ قهرمانان آسيا بازي‌هاي مهمي است. صحبتي که کي‌روش از ابتداي فصل انجام داده اين است که چرا نمي‌توانيم ليگ قهرمانان آسيا را به عنوان يک فرصت براي پيشرفت و توسعه بازيکنان جوان تيم‌ها تلقي کنيم. بازهم يادآوري مي‌کنم که يک سال قبل در غرب آسيا شرکت کرديم و کي‌روش اين کار را انجام داد. او به عنوان مربي که بيشترين تجربه بين‌المللي را دارد، اعتبار خود را در رقابت‌هاي غرب آسيا خرج کرد تا بتواند فرصتي را به بازيکنان جوان مثل مسلمان، صادقيان، خانزاده، يعقوب کريمي، حامد لک، رضا حقيقي، محمدمهدي نظري و ديگران بدهد.

مربي تيم ملي فوتبال افزود: حال بايد نگاه کنيم که تمام بازيکناني که کي روش آنها را به کار گرفت و براي توسعه فوتبال‌شان به تيم ملي دعوت کرد، کجا هستند؟ سوال اين است که چرا مربيان ليگ ايران نمي‌توانند اين کار را براي توسعه فوتبال ايران انجام دهند؟ از سوي ديگر کي‌روش در بازي‌هاي دوستانه مثلاً مقابل عمان به همان بازيکنان جوان اجازه داد به ميدان بروند و جسارت اين را داشت که به 25 بازيکن ايراني اجازه دهد که براي اولين بار پيراهن مقدس تيم ملي ايران را بر تن کنند. حال نوبت فوتبال ايران است که به جوانان خود اجازه دهد در يک تورنمنت بين المللي آسيايي به ميدان بروند.

نمازي خاطرنشان کرد: براي حضور قدرتمند در جام جهاني بايد سرمايه‌گذاري کرد و بايد حمايت‌هاي مالي خوبي از تيم‌هايي که مي‌خواهند نمايش خوبي داشته باشند، صورت پذيرد. من فقط تيم ملي آلمان را مثال مي‌زنم که وقتي فدراسيون فوتبال اين کشور متوجه شده در شهري که بازي مي‌کند، امکانات مورد نياز و ايده‌آلش فراهم نيست، مي‌رود و در آن منطقه کمپ و حتي هتل اختصاصي مي‌سازد. اين کار يک سرمايه‌گذاري براي فوتبال آلمان است. آنها با يک تير، دو نشان مي‌زنند، هم مي‌توانند براي مسابقات المپيک ريودوژانيرو آينده‌نگري کنند و تيم‌هاي مختلف ورزشي‌شان را به اين کمپ بفرستند تا براي المپيک آماده شوند و هم اينکه کمپ را اجاره دهند و يا حتي بفروشند و از آن درآمدزايي کنند.

وي تصريح کرد: در عين حال تيم ملي آلمان در مسابقات جام جهاني بهترين شرايط را براي آماده‌سازي خواهد داشت و اين دقيقاً سطحي از رقابت است که ما در آن حضور داريم. البته براي افرادي که دائماً اعتراض مي‌کنند که چرا کي‌روش بسياري از زمان‌ها در خارج از کشور حضور دارد بايد بگويم دستاورد اين سفرهاي وي اين بود که ما توانستيم کمپي که بسياري از کشورهاي تراز اول فوتبال جهان به دنبال آن بودند را در اختيار تيم ملي قرار دهيم.

دوشنبه 1392/11/14 15:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن