تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819040610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منافع باشگاه‌ها و تيم ملي در تضاد قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: منافع باشگاه‌ها و تيم ملي در تضاد قرار گرفته است
مربي سابق تيم ملي فوتبال گفت: اين مردم هستند که بايد بگويند کدام دو طرف بايد کوتاه بيايند.

هومن افاضلي در خصوص انتقادات امروز کارلوس کي‌روش از امير قلعه‌نويي و کرانچار بابت ترجيح دادن منافع باشگاه‌هاي خود به تيم ملي گفت: ابتدا اجازه دهيد صحبتم را با يک سؤال آغاز کنم. وقتي مي‌گوييم مي‌خواهيم طبق قانون فيفا عمل کنيم آيا کشورهاي ديگر صعودکننده به جام جهاني هم اين وضعيت را دارند؟ به طور مثال بازيکنان ملي‌پوش بايرن مونيخ وقتي از تيم‌هاي ملي خود به اين باشگاه برمي‌گردند براي تمرين آغاز فصل، 6 هفته تمرين مي‌کنند؟ خير اين طور نيست. در نهايت آنها با دو سه هفته خود را آماده حضور در بوندس ليگا مي‌کنند.

به گزارش فارس، وي با بيان اينکه هميشه استراحت بازيکنان به بدنسازي آنها در اولويت قرار دارد، ادامه داد: اگر بازيکني استراحت نکند در طول فصل مصدوم مي‌شود. اما از سوي مقابل باشگاه‌ها مي‌توانند ريتم خود را در تمرينات حين فصل به دست بياورند. به خاطر همين است که تيم‌هاي بزرگ باشگاهي اروپا که بازيکنان ملي زيادي هم دارند پس از تورنمنت‌هاي بزرگ مثل جام جهاني هميشه با مشکل مواجه مي‌شوند. بنابراين باشگاه‌ها ياد گرفتند اين موضوع را بپذيرند.

افاضلي تاکيد کرد: وقتي تيمي داريد که 18 بازيکن ملي دارد و ملي‌پوشانش مي‌روند تا در يک تورنمت شرک کنند و از سوي ديگر تاريخ آغاز فصل بعد هم مشخص است؛ يا بايد از استراحت بازيکنان زد و يا آنها را براي بدنسازي و تمرينات پيش فصل به کار برد. تجربه نشان داده اگر به بازيکني استراحت بدهد او را در طول فصل سالم در اختيار داريد و اگر استراحت ندهيد او مصدم مي‌شود. به خاطر همين باشگاه‌ها ياد گرفتند با اينکه اين موضوع به نفع‌شان نيست، با آن کنار آمده و شرايط را بپذيريم. اصولا در زندگي نمي‌توان به هر چيزي که دوست داريد برسيد. گاهي وقت‌ها مجبور مي‌شويد از بين دو راه حل که شايد هيچ کدام هم مناسب نيستند، يکي را انتخاب کنيد.

سرمربي تيم زير 22 سال گفت: الان هم کي‌روش خودش را به در و ديوار مي‌زند چون وضعيت تيم ملي، وضعيت خوبي نيست و به نقطه‌اي رسيده که منافع تيم ملي و منافع باشگاه‌ها رو در روي هم قرار گرفته و بايد يکي را انتخاب کرد. البته پاسخ آن مشخص بود اما تصميماتي که گرفته مي‌شد آن را عقب مي‌انداخت حالا هم بايد تصميمي مي‌گرفت که يک طرف کوتاه بيايد و اينکه کدام طرف کوتاه بيايد بنده به عهده مردم واگذار مي‌کنم.

وي در خصوص اين اظهار نظر کي‌روش که يک گل در جام جهاني از قهرماني ليگ قهرمانان آسيا مهمتر است، گفت: باز هم تاکيد مي‌کنم منافع باشگاه‌ها امروز با منافع تيم ملي در تضاد قرار گرفته است. البته کليت سؤالي که کرديد مشخص است. وقتي تيم ملي موفق مي شود باشگاه‌ها هم از اين موضوع سود مي‌برند چون مي‌توانند بازيکنان خود را به اروپا بفروشند اما اگر باشگاهي قهرمان آسيا هم بشود، هيچ بازيکني را نمي‌توانيم به اروپا ترانسفر کنيم.

افاضلي در پايان گفت: به طور مثال سپاهان و ذوب‌آهن دو بار نائب قهرمان آسيا شدند اما يک بازيکن از آن دو تيم به اروپا نرفت و در ادامه نيز همين شرايط حاکم خواهد بود.

جمعه 1392/11/11 14:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن