تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819616759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه ها باید نوین ترین شیوه های مدیریتی را به جامعه ارائه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشگاه ها باید نوین ترین شیوه های مدیریتی را به جامعه ارائه کنند زنجان - ایرنا - مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارتباطات، گفت: دانشگاه ها باید نوین ترین شیوه های مدیریتی را به جامعه ارائه کنند.


به گزارش ایرنا، جعفر توفیقی روز دوشنبه در مراسم معارفه رییس جدید دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان، افزود: توسعه دانشگاه ها از درخشان ترین اقدامات نظام جمهوری اسلامی طی 35 سال گذشته محسوب می شود.
وی یادآورشد: از درخشانترین موفقیت های نظام اسلامی، افتخاراتی است که در کارنامه ایران به ثبت رسیده است.
توفیقی اظهار کرد: هم اکنون بیش از 5/4 میلیون نفر دانشجو در کشور وجود دارد که در توسعه نیروی انسانی کشور نقش اساسی دارند.
مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارتباطات، گفت: هم اکنون در سایه تاسیس صدها دانشگاه، هزاران عضو هیات علمی و صد ها مرکز تحقیقاتی و فناوری راه اندازی شده است.
وی خاطر نشان کرد: یافته های علمی دانشمندان و اساتید کشور نشان می دهد که ایران مسیر درست و روشنی را برای پیشرفت خود ترسیم کرده است.
توفیقی ادامه داد: دستآوردهای علمی که طی 35 سال گذشته دانشمندان ایران داشته اند، با سالهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.
مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارتباطات، یکی از دلایل موفقیت دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان را شیوه مدیریتی آن عنوان و بر لزوم تسری این شیوه مدیریتی به دیگر مراکز علمی و اجرایی کشور تاکید کرد.
وی تاکید کرد: دانشگاه های کشور با برخورداری از آخرین فناوری و دانش روز جهان، باید برای ارائه مدرنترین سبک مدیریتی به کشور تلاش کنند.
توفیقی افزود: امروز دانشگاه های کشور اختیار تام مدیریتی خود را بر عهده دارند و باید برای هرچه بهتر شدن خدمات به دانشجویان و ذینفعان، از ظرفیت هیات مدیره نهایت بهره برداری را داشته باشند.
مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارتباطات، گفت: به موجب برنامه ریزی های صورت گرفته در برنامه چهارم و پنجم توسعه در کنار برنامه بودجه سال آینده، دانشگاه ها اختیارات وسیعی در حوزه آموزش و پژوهش و مدیریت دارند و می توانند آیین نامه ها را متناسب با نیاز خود تغییر دهند و یا به تصویب برسانند.
وی بر لزوم جدی گرفتن هیات امنا به عنوان یکی از ارکان دانشگاه تاکید کرد و یادآورشد: مدیران می توانند به کمک هیات امنا بهترین شیوه های مدیریتی را در دانشگاه ها به کار گیرند.
توفیقی تصریح کرد: امروز ذینفعان باید خدماتی را که از سوی دانشگاه ارائه می شود، در بهبود زندگی خود احساس کنند.
مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارتباطات، گفت: دانشجویان، کارمندان، اساتید، صنعت، جامعه منطقه ای و بین المللی باید متاثر از خدمات علمی و پژوهشی باشند که از دانشگاه ها ارائه می شود.
وی دانشگاه ها را مهمترین رکن پایدار توسعه تمام ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر کشوری خواند و بر لزوم ایجاد محیطی مناسب در دانشگاه ها تاکید کرد.
در پایان این مراسم از خدمات پرفسور رسول خدا بخش تقدیر و دکتر حمید رضا خالصی فرد به عنوان رییس جدید دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان معرفی شد.
7319/522
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن