تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803094815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختتامیه جشنواره سراسری شعر اشراق در قم برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم با سخنرانی سید حسن خمینی/
اختتامیه جشنواره سراسری شعر اشراق در قم برگزار می‌شود
قم - خبرگزاری مهر: رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اختتامیه جشنواره سراسری شعر اشراق با سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی و معرفی نفرات برگزیده در قم برگزار خواهد شد.



حجت الاسلام علی کمساری، پیش از ظهر دوشنبه در نشستی خبری در خصوص برگزاری دومین جشنواره‌ شعر اشراق ویژه طلاب و روحانیون حوزه های علمیه کشور اظهار داشت: مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری شعر اشراق به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم روز چهارشنبه 16 بهمن ماه از ساعت 18:30 در سالن مرکز همایش‌های بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی و با حضور شرکت کنندگان در این جشنواره و برگزیدگان آن برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام سیدحسن خمینی خواهد بود، افزود: در مراسم اختتامیه علاوه بر معرفی و تجلیل از نفرات برتر جشنواره، شعر خوانی شاعران برجسته حوزوی را نیز خواهیم داشت. رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی، ابراز داشت: در دومین جشنواره شعر اشراق شاهد رشد بیش از 80 درصدی آثار ارسالی بودیم که این امر نشان می‌دهد برگزاری جشنواره‌های تخصصی در رشته‌های مختلف تصمیم درستی بوده که مورد استقبال طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه در سراسر کشور قرار گرفته است. حجت الاسلام کمساری، با بیان اینکه سه پنل تخصصی نیز در صبح روز اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد، افزود: در مراسم اختتامیه کتاب سبک زندگی حضرت امام راحل به روایت خاطرات، بدلیل آنکه رهبر معظم انقلاب بر موضوع سبک زندگی عنایت ویژه‌ای دارند رونمایی خواهد شد. برگزاری جشنواره‌های تخصصی ضرورت امروز حوزه‌های علمیه است وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه جشنواره شعر اشراق از 5 شاعر حوزوی که در بخش ویژه این جشنواره که به موضوع 50 سال نهضت حضرت امام راحل ارتباط دارد تجلیل و قدرانی خواهد شد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد مطلوب رسانه‌های استان در انعکاس اخبار مربوط به جشنواره‌های اشراق، ابراز داشت: یکی از اهداف جشنواره اشراق جریان سازی فرهنگی و هنری با رویکرد دینی است و برای آنکه بتوانیم ارزش‌های دینی را به صورت جریان و فرهنگ در جامعه ساری و جاری کنیم برگزاری جشنواره‌های تخصصی یکی از راه کارهای این امر است. رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی، افزود: نخبگان حوزوی در جشنواره اشراق شرکت می‌کنند که آثار فاخر تولید شده، موجب ایجاد موج فرهنگی و جریان سازی می‌شود. حجت الاسلام کمساری، با اشاره به برگزاری جشنواره‌های پنجگانه اشراق در عرصه‌های هنری مختلف ابراز داشت: میزان استقبال طلاب و حوزیان هنرمند از این جشنواره رو به افزایش و قابل توجه است و امروز اعتقاد داریم که برگزاری جشنواره‌های تخصصی ضرورت امروز حوزه‌های علمیه است.
 


۱۳۹۲/۱۱/۱۴ - ۱۲:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن