تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802471166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش عراق شهر الرمادی را پس گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: ارتش عراق شهر الرمادی را پس گرفت بین الملل > خاورمیانه - ایسنا نوشت:

با ادامه عملیات ارتش عراق در استان الانبار، وزارت دفاع عراق اعلام کرد که نیروهای ارتش موفق شدند شهر الرمادی را به طور کامل از عوامل القاعده پاکسازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری عربی پرس، وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای ارتش به همراه نیروهای قبایل الانبار و پلیس محلی توانستند در عملیاتی که از روز شنبه آغاز شد آخرین پایگاه گروه تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" را در منطقه "الملعب" در شهر الرمادی پاکسازی کنند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح عراق با پشتیبانی مستقیم نیروی هوایی ارتش و با همکاری عشایر الانبار دست به عملیات گسترده و دقیقی زدند که در جریان آن بیش از 50 تروریست وابسته به داعش به هلاکت رسیدند و 135 بمب خنثی و هفت خودرو که حامل مسلسل و موتورسیکلت‌های بمب‌گذاری شده بود منهدم شد.

در همین راستا، ارتش عراق روز یکشنبه دست به حملاتی به شهر فلوجه در استان الانبار زد تا این حملات مقدمه‌ای برای پاکسازی کامل فلوجه از القاعده باشد.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع امنیتی برجسته در عراق گزارش داد که دستورهایی برای آغاز حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای به فلوجه صادر شده است تا میزان قدرت افراد مسلح که از چند هفته قبل این شهر را تحت کنترل خود گرفته‌اند مشخص شود.

این مقام عراقی خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش به همراه یگان‌های امنیتی و اعضای "شورای بیداری" در 15 کیلومتری شهر فلوجه مستقر هستند.

در همین حال، شاهدان عینی با بیان اینکه نیروهای دولتی در جنوب فلوجه مستقر هستند، تصریح کردند که این شهر تقریبا از ساکنان خود خالی شده است.

یک منبع امنیتی در عراق نیز در مصاحبه‌ با خبرگزاری رویترز اظهار کرد: نیروهای مستقر در اطراف فلوجه منتظر دستور نوری مالکی، نخست وزیر عراق هستند تا حمله نهایی خود را آغاز کنند.

وی افزود: گرو‌ه‌های مسلح در راه‌های اصلی منتهی شونده به فلوجه بمب‌هایی کار گذشته‌اند تا بدین ترتیب خود را برای حمله زمینی احتمالی نیروهای امنیتی عراق آماده کنند و به همین دلیل ارتش از راه‌های جایگزین استفاده خواهد کرد.

در همین حال، مسئولان امنیتی عراقی خاطرنشان کردند که سفیران تعدادی از کشورهای منطقه با نوری المالکی تماس تلفنی برقرار و وی را برای عدم حمله به فلوجه ترغیب کردند.

پیشتر مسئولان امنیتی عراقی اظهار کرده بودند: پس از آن که عشایر نتوانستند افراد وابسته به گروه "دولت اسلامی عراق و شام" و دیگر گروه‌ها را از شهر فلوجه بیرون کنند، یکشنبه شب تصمیم برای حمله به این شهر اتخاذ شد.

این منابع افزودند: استاندار الانبار به تندروها ضرب‌الاجل داده و تاکید کرده افرادی که خواهان خروج از فلوجه هستند، می‌توانند از طریق گذرگاه امن خارج شوند.

خبرگزاری فرانسه نیز با بیان این که درگیری‌های اخیر در الرمادی از شدیدترین درگیری‌ها ظرف چند هفته اخیر بوده است، گزارش داد که راه‌های ارتباطی با این شهر قطع شده است. 52261



دوشنبه 14 بهمن 1392 - 11:35:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن