تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819450347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیسیون های تعیین درصد و تعیین اشتغال جانبازان تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمیسیون های تعیین درصد و تعیین اشتغال جانبازان تشکیل می شود تهران - ایرنا - معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل کمیسیون تعیین درصد و کمیسیون حالت اشتغال جانبازان خبر داد.


«عبدالرضا عباسپور» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: جانبازان هر سه سال یک بار می توانند نسبت به تعیین درصد جانبازی اعتراض کنند و از این رو کمیسیون تعیین درصد برای آنها تشکیل می شود.
وی در پاسخ به این سووال که آیا افرادی که در جنگ حضور داشتند و هنوز تعیین درصد نشده اند نیز می توانند در این کمیسیون تعیین درصد شوند، گفت: این افراد باید ابتدا از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران احراز صلاحیت شوند و تاریخ حضور در جبهه و مجروحیت و بستری شدن خود را در بیمارستان به بنیاد اعلام کنند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: متخصصان مختلف وضعیت جانباز را بررسی و درصد را تعیین می کنند.
عباسپور ادامه داد: هفته گذشته کمیسیون تعیین درصد و اشتغال در چهار استان همدان، فارس، اصفهان و شهرستان های استان تهران برگزار شد که در هر کدام از این استان ها به ترتیب 216، 237، 335 و 246 نفر از متقاضیان کمیسیون پزشکی مورد معاینه تخصصی تعیین درصد و بررسی از کار افتادگی کلی جانبازان قرار گرفتند.
وی افزود: کمیسیون تعیین درصد در تهران هر هفته در یکی از مراکز این نهاد واقع در میدان هفت تیر برگزار می شود.
اجتمام(4) ** 9317 ** 1478 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن