تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819511710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلام و ژرف نگری دینی محور و موضوع انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اسلام و ژرف نگری دینی محور و موضوع انقلاب اسلامی است اراک - ایرنا- استاندار استان مرکزی گفت :اسلام و ژرف نگری دینی محور و از موضوعهای اصلی انقلاب اسلامی است .


«محمدحسین مقیمی روز یکشنبه طی سخنانی در جمع مردم روستای« کرک» از توابع شهرستان شازند افزود: اسلام به عنوان اصلی ترین موضوع انقلاب اسلامی مورد توجه مردم و حضرت امام (ره ) بود که منجر به تشکیل جمهوری اسلامی شد که مهتریت دستاورد آن امید بخشی و تقویت بارو مردم بود.
وی اضافه کرد : با گذشت 35 سال از پیروز انقلاب اسلام ثمرات این نعمت عظیم هر روز نمایان می شود که توفیقات در علوم ،فناوری و اقتدر علمی و سیاسی از جمله این ثمرات است .
مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن برشمردن قابلیتهای صنعتی و اقتصادی استان مرکزی گفت : این استان با برخورداری از 2800 واحد صنعتی فعال و بیش از 1000 واحد صنعتی در حال احداث، توانمندی قابل توجهی در اشتغال و سرمایه گذاری دارد و بهرگیری کامل از این قابلیتها، ثروت و در نهایت رفاه و پیشرفت را به ارمغان می آورد.
استاندار استان مرکزی در ادامه برضروت توسعه و تقویت صنایع کوچک و متوسط در این استان بویژه در شهرستان شازند تاکید کرد و افزود: این شهرستان به لحاظ سرمایه گذری برخورداری از صنایع بزرگ از جمله پالایشگاه و پتروشیمی در رتبه اول استان قرار دارد اما از نظروجود صنایع متوسط و کوچک عقب مانده است و در این زمینه باید تقویت شود.
وی در پایان ازسرمایه گذاری بحش حضوصی در این منطقه استقبال کرد .
در این مراسم همچنین ،قاسم عزیزی نماننده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با شمردن ویژگیهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی موفق درجهان یاد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ، از تصویب طرح راه ارتباطی شازند خمین خبر داد و اعلام کرد این طرح سال آینده محقق خواهد شد.
در این مراسم ، حجت الاسلام المسلمین رضائیان امام جمعه شازند در سخنانی ضمن تبین ویژگیهای انقلاب اسلامی ، مهمتری دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در زمینه های مختلف تشریح کرد .
در جریان سفر یک روزه استاندار استان مرکزی به شازند وهمزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب ، بهره برداری از هشت طرح عمرانی روز یک شنبه اسلامی با حضور استاندار مرکزی در شازند آغاز شد.
این پروژه ها که بالغ بر 105 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه داشته ، شامل یک مجتمع پرورش مرغ تخم گذار، پل زیرگذر دستجرده به تجره در تقاطع محور شازند-ازنا، ساختمان بخشداری قره کهریز، بوستان و ساختمان دهیاری روستای کرک، یک واحد تولید مواد شیمیائی در ناحیه صنعتی شهید بابائی شهباز، مخازن نیتروژن شرکت پتروشیمی شازند و فاز اول پارک شهر مهاجران است .
ستاندار مرکزی در جریان این سفر با خانواد های شهدا ،جمعی از جانبازان و مردم روستای «کرک » دیدار کرد .ک/3
560 /556
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن