تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی والیبال پیکان تهران: بازیکنان دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا نکردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی والیبال پیکان تهران: بازیکنان دستورات کادر فنی را به خوبی اجرا نکردند کاشان - ایرنا - سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از شکست تیمش مقابل نماینده کاشان گفت: بازیکنانم دستورات کادر فنی را مقابل باریج اسانس کاشان به خوبی اجرا نکردند.


به گزارش ایرنا، پیمان اکبری یکشنیه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حضور چندین بازیکن ملی پوش در ترکیب باریج اسانس کاشان، انتظار یک بازی سخت و دشوار را داشتم و آنها توانستند به خوبی از توانایی های خود برای شکست پیکان تهران استفاده کنند.
وی در ادامه افزود: من هیچگاه به داوری اعتراض نمی کنم اما متاسفانه در ست دوم این بازی، چند اشتباه فاحش داوران خط نگهدار در لحظات حساس باعث شد این ست را واگذار کنیم و در ادامه فرصت جبران نداشته باشیم.
وی با تبریک این پیروزی به باریج اسانس گفت: امیدوارم در ادامه لیگ برتر والیبال با رفع مشکل مصدومیت های بازیکنان تیمم برای مرحله پلی اف با هماهنگی و آمادگی کامل شرکت کنیم.
وی تصریح کرد: پیکان باید این شکست را فراموش کند و برای دیدارهای آینده خود با تمرینات بیشتر به مصاف حریفانش برود.
اکبری در مورد شانس حضور تیمش برای رسیدن به جمع چهار تیم بالای جدول خاطرنشان کرد: پیکان تا پایان لیگ دو بازی آسان مقابل دو تیم انتهای جدول و یک بازی دشوار مقابل تیم صدرنشین متین ورامین دارد و تلاش می کند با کسب امتیازات لازم این سه دیدار با ایستادن در جایگاه مناسب به مرحله پلی اف برود.
تیم والیبال پیکان تهران عصر امروز (یکشنبه) در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در سالن ورزشی کتابچی شهرستان کاشان در سه ست متوالی نتیجه را به باریج اسانس کاشان واگذار کرد.
تیم والیبال پیکان در هفته بیستم لیگ برتر والیبال، روز چهارشنبه هفته جاری در تهران پذیرای شهرداری زاهدان خواهد بود.
7565/545
ورزشی. ** 1589 **
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن