تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819125581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات جان کری درباره احتمال تحریم اسرائیل غیر قابل تحمل است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


بین الملل > آمریکا اروپا وزیر امور استراتژیک رژیم اسرائیل:
اظهارات جان کری درباره احتمال تحریم اسرائیل غیر قابل تحمل است
یوفال اشتاینیتز وزیر امور استراتژیک رژیم اسرائیل به اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره احتمال تحریم این رژیم واکنش نشان داد.



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز ، یوفال اشتاینیتز در واکنش به اظهارات جان کری درباره احتمال انزوای بین المللی رژیم اسرائیل در صورت شکست مذاکرات سازش گفت: اظهارات جان کری مثل این است که در مذاکرات یک اسلحه بر روی سر اسرائیل نشانه رفته باشند. جان کری وزیر خارجه آمریکا امروز در کنفرانس امنیتی مونیخ با انتقاد از افزایش بی قانونی ها در سرزمین های اشغالی گفته بود در صورت شکست مذاکرات فلسطینیان و رژیم اسرائیل، ممکن است این رژیم با تحریم و انزوای بین المللی مواجه شود. وزیر امور استراتژیک رژیم اسرائیل که از نزدیکان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم است در واکنش به اظهارات جان کری گفت: چیز هایی که جان کری گفت مضر، غیرمنصفانه و غیرقابل تحمل است. وی در ادامه گفت: اسرائیل نمی تواند در حالیکه یک اسلحه بر سر آن نشانه رفته اند به مذاکره بپردازد و آنهم در زمانی که ما در حال مذاکره درباره منافع ملی خودمان هستیم. در پی حمله این وزیر صهیونیستی به جان کری، بلافاصله جن پساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای انفعالی اعلام داشت: جان کری به مخالفت با هرگونه تحریمی علیه اسرائیل وفادار است. نخست وزیر رژیم اسرائیل هم در جلسه امروز کابینه خود هرگونه تحریمی علیه رژیم صهیونیستی را غیر اخلاقی و ناجوانمردانه خواند. شایان ذکر است اظهارات وزیر امور استراتژیک رژیم اسرائیل علیه جان کری در حالی صورت می گیرد که وزیر جنگ این رژیم هم چندی قبل طرح ها و ایده های جان کری برای پیشبرد روند سازش را غیر اجرایی و عملی خوانده و آنها را مورد انتقاد قرار داده بود.    


۱۳۹۲/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن