تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاران شمیرانات خواستار رسیدگی به وضعیت ورزش این شهرستان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ورزشکاران شمیرانات خواستار رسیدگی به وضعیت ورزش این شهرستان شدند تهران بزرگ - ایرنا - ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش شهرستان شمیرانات در جلسه ای از وضعیت و سرانه ورزش دراین شهرستان گلایه کردند؛ مسوولان نیز با تاکید بر تشکیل شورای ورزش به داد ورزش این شهرستان می رسند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، اولین جلسه ورزشکاران و پیشکسوتان شهرستان شمیرانات با مسوولان ورزش استان و مسوولان این شهرستان در دولت تدبیر و امید برگزار شد.
در این جلسه ورزشکاران با بیان انتقادات و پیشنهادات خود، از استاندارد نبودن سالن های ورزشی شهرستان، تخریب ورزشگاه ها و احداث برج، جزیره ای عمل کردن دستگاه های ورزشی در استان گلایه کردند.
در این دیدار پیشکسوتان ورزش از وضعیت سرانه های ورزش در این شهرستان گلایه مند بودند و شرایط موجود را در شان ورزش شمیرانات نمی دانستند.
ورزشکاران همچنین خواستار ایجاد زمینه برای ورود بخش خصوصی علاقه مند به عرصه ورزش، برگزاری دوره های مربیگری و داوری برای پیشکسوتان شدند.
در این جلسه ˈ محمد حسین نژاد فلاحˈ گفت: استان تهران از نظر سرانه ورزش در رتبه رتبه سی و یکم کشور قرار دارد و در این استان نیز شهرستان شمیرانات، فقیرترین شهرستان از نظر سرانه ورزشی است.
وی گفت: در سایر شهرستان ها مردم، مسولان و نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی مطالبه گر هستند اما در استان تهران اینگونه نیست.
نژاد فلاح با اشاره به ضرورت ورود بخش خصوصی به عرصه ورزش خاطر نشان کرد: از مشارکت بخش خصوصی در ساخت و بهره برداری از اماکن ورزشی در استان و شهرستان های تابعه حمایت می شود.
شهردار منطقه یک نیز با اشاره به تعامل و هماهنگی این شهرداری با سازمان ها و نهاد ها اظهار داشت: در 17 محله از 26 محله شمیران مجموعه های ورزشی ایجاد شده و قرار است در سایر محلات نیز مجموعه های ورزشی ایجاد شود.
ˈ مجتبی یزدانیˈخاطر نشان کرد: 10 سوله مدیریت بحران نیز در اختیار ورزش بانوان قرار دارد.
وی وجود یک زورخانه و سالن ورزش باستانی، 5 مجموعه ورزشی و 2 ورزشگاه بخش خصوصی را از دیگر اماکن ورزشی شمیرانات برشمرد.
فرماندار شهرستان شمیرانات نیز در این جلسه با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید در زمینه ورزش گفت: نگاه و توجه به ورزش نگاهی علمی است.
ˈعزت الله خانمحمدیˈ با اشاره به پتانسیل های موجود در این شهرستان اظهار داشت: سیمای ورزش شهرستان تدوین وطراحی شده و چهارچوبی ایجاد تا در زمینه ورزش شهرستان سلیقه خاصی اعمال نشود.
وی در جمع ورزشکاران و پیشکسوتان شهرستان، کمبود اعتبارات را از جمله مشکلات برشمرد و عنوان کرد: کمبود اعتبار به دلیل تحریم ها و برخی بی تدبیری ها است و وضعیت این شهرستان نیز همانند سراسر کشور است.
وی بیان کرد: از 200 میلیارد تومان اعتبار شهرستان تنها 12 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.
خانمحمدی با اشاره به دیپلماسی دولت در زمینه رفع تحریم ها و حمایت و نظارت رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: با رفع تحریم ها و استفاده از ذخایر و ظرفیت های مالی بخشی از مشکلات برطرف می شود.
فرماندار شمیرانات خاطر نشان کرد: با تشکیل شورای ورزش در شهرستان بخشی از مشکلات ورزش در شهرستان رفع می شود.
بر اساس این گزارش، پیشکسوتان رشته های کشتی، والیبال، فوتبال، اسکی و سایر ورزش ها و مسوولان هیات های ورزشی شمیرانات در این جلسه حضور داشتند.
تهرام/7244/564
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن