تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802667177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاونان امور بانوان فدراسیون ها خواستار فعالیت مجددفدراسیون اسلامی ورزش زنان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاونان امور بانوان فدراسیون ها خواستار فعالیت مجددفدراسیون اسلامی ورزش زنان شدند تهران - ایرنا - تعدادی از نایب رییسان زن فدراسیون های ورزشی خواستار فعالیت دوباره فدراسیون اسلامی ورزش زنان شدند.


به گزارش ایرنا، فعالیت فدراسیون اسلامی ورزش زنان که کار خود را با اسم دیگری از سال 1369 آغاز کرده بود، در سال 1389 متوقف شد.
به باور بسیاری از کارشناسان، راه اندازی این فدراسیون علاوه بر اینکه موجب توسعه ورزش زنان در ایران و آغاز به کار برخی رشته های ورزشی زنان شد، ورزش زنان را دربسیاری از کشورهای اسلامی با الگوبرداری از ورزش زنان ایران فعال کرد.
فعال شدن ورزش زنان مسلمان فقط مختص به بعدقهرمانی آن نبود، بلکه ورزش همگانی نیز در این کشورها با الگو گرفتن از ایران فعال شد و استقبال زیاد زنان مسلمان باعث شد تا کمیته بین المللی المپیک این مسابقات را به رسمیت بشناسد و هر سال نماینده ای برای نظارت بر آن اعزام کرده و حتی به برگزاری مسابقات جهانی و قاره ای با پوشش اسلامی مجوز بدهد.

** نایب رییس فدراسیون فوتبال:فدراسیون اسلامی ورزش زنان را ایران راه اندازی کرد،سایر کشورها بهره برداری کردند
نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: با اینکه چندسال از تعطیلی فدراسیون اسلامی ورزش زنان می گذرد، می توان تاثیرات ان را در بسیاری از کشورهای اسلامی و توسعه ورزش آنان دید.
وی ادامه داد : ورزش زنان در بسیاری از کشورهای اسلامی با راه اندازی فدراسیون اسلامی زنان و بازی های زنان کشورهای اسلامی در ایران آغاز شد و جالب اینکه، این رقابت ها دیگر درایران پیگیری نمی شود،اما در سایرکشورها برگزار می شود.
شجاعی افزود: درست است که بسیاری از رشته های ما در سال های اخیر با پوشش اسلامی امکان حضور در مسابقات آسیایی ، جهانی و المپیک را بدست اورده اند، اما باز هم رشته هایی هستند که امکان شرکت در رقابت های بین المللی را نداشته و فقط در سطح ملی برگزار می شوند.
وی فعالیت مجدد فدراسیون اسلامی ورزش زنان را عامل مهمی در رشد و توسعه ورزش زنان دانست و گفت: امکان میزبانی ایران برای مسابقات ورزشی زنان بسیارکم است،لذا زنان تجربه کافی ندارند و برگزاری بازیهای اسلامی زنان می تواند علاوه بر ارتقا آمادگی تیم های ملی زنان در رشته های مختلف موجب افزایش تجربه زنان در میزبانی مسابقات ورزشی زنان شود.

** نایب رییس فدراسیون کوهنوردی:بازیهای ورزش زنان مسلمان محل تجربه اندوزی زنان کشورهای اسلامی است
نایب رییس فدراسیون کوهنوردی نیز معتقد است تجربه زنان در میادین ورزشی ازمهمترین مشکلات آنان است و در صورتی که ایران امکان میزبانی رقابت رشته های مختلف ورزشی را بدست آورد،ضمن ارتقا تجربه ، موجب ارتقا جایگاه ورزش زنان ایران نیز خواهد شد.
منصوره گرجی راه اندازی مجدد فدراسیون اسلامی ورزش زنان را کمکی برای حل مشکلات ورزش این قشر ازجامعه دانست وگفت: از دیگر چالش های عمده ورزش زنان کمبود اعتبار در این حوزه است که قطعا فدراسیون اسلامی ورزش زنان می تواند راهکارهای خوبی برای حل این مشکلات ارایه کرده و اعتبارات لازم را نیز جذب کند.

** نایب رییس فدراسیون هندبال: ورزش زنان نیازمندبرگزاری بازی های اسلامی زنان است
نایب رییس فدراسیون هندبال معتقد است، برای توسعه و رشد بهتر ورزش زنان باید فدراسیون اسلامی ورزش زنان احیا شود و بار دیگر ایران میزبان بازی های اسلامی زنان شود.
میترا نوری گفت: ایران مبدع بازی های اسلامی زنان بودوبسیاری ازرشته های ورزشی زنان ایران همچون هندبال که به دلایل مختلف فعالیتی نداشته ویاامکان حضور در رقابت های برون مرزی را نداشتند ، این بازی ها یک نقطه عطف یا آغاز بود و در این فضا نیز فرصت رشد و توسعه بدست آوردند.
نوری توسعه ورزش زنان در رشته های مختلف را به معنای بی نیازی از برگزاری بازی های اسلامی زنان ندانست و افزود : نیاز به این مسابقات همچنان وجود دارد زیرا برخی رشته های ورزشی زنان به دلیل رعایت شئونات اسلامی قابلیت حضور در مسابقات برون مرزی را ندارد و ایجاد انگیزه در ورزشکاران این رشته ها و توسعه ورزش قهرمانی در آن ها برگزاری این مسابقات را می طلبد.
وی برگزاری بازی های اسلامی زنان رابرای رشته های ورزشی که امکان حضور در مسابقات برون مرزی دارند ضروری دانست وگفت: جدای از جایگاه بازی های اسلامی زنان، این رقابت ها برای تیم های هر رشته حکم یک تدارکاتی را دارد و می تواند در روند اماده سازی تیم های ملی تاثیر بسزایی داشته باشد.
نوری فدراسیون اسلامی ورزش زنان و بازی های اسلامی زنان را عامل تربیت نیروی متخصص در ورزش زنان در حوزه های مختلف مربیگری ، داوری و مدیریت ورزشی عنوان کردوافزود: ایران در حال حاضر یکی از کشورهای اسلامی پیشرو در ورزش زنان است وسایر کشورهای می توانند ضمن استفاده از تجربیات ایران در این زمینه از نیروهای متخصص ایرانی در حوزه زنان استفاده کنند.
ورزشی (4)**1828**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن