تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاليف 130 جلد كتاب در دانشگاه آزاد سنندج/راه اندازي مراكز تحقيقاتي در اولويت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان كياني:
تاليف 130 جلد كتاب در دانشگاه آزاد سنندج/راه اندازي مراكز تحقيقاتي در اولويت است
سنندج – خبرگزاري مهر: رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج از تاليف بيش از 130 جلد كتاب از سوي اعضاي هيئت علمي اين واحد آموزش عالي خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمدقربان كياني ظهر یکشنبه در جريان ديدار اعضاي هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج با استاندار كردستان اظهار داشت: اعضاي هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج در كناب فعاليت هاي آموزشي خود بيش از 130 جلد كتاب تاليف كرده و اين كتب را منتشر شده است. وي با اشاره به فعاليت ها و اقدامات صورت گرفته در راستاي توجه به تاليف كتب و همچنين چاپ مقالات از سوي اعضاي هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج بيان كرد: دانشگاه آزاد در سنندج و ساير شهرهاي استان كردستان در راستاي عملي كردن رسالت هاي خود در عرصه هاي آموزشي و پژوهشي اقدامات و برنامه هاي متعددي را در دستور كار قرار داده است. دبير هيئت امنا دانشگاه آزاد اسلامي استان كردستان بيان كرد: در حال حاضر حدود 24 هزار دانشجو در واحدهاي مختلف دانشگاه آزاد اسلامي استان كردستان تحصيل مي كنند كه بر اساس آمارهاي اعلام شده يك سوم از دانشجويان در حال تحصيل در استان كردستان مربوط به دانشگاه آزاد اسلامي است. وي به شمار اعضاي هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي در استان كردستان اشاره كرد و افزود: هم اكنون 450 نفر عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي هستند كه نيمي از اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي استان كردستان نيز مربوط به دانشگاه آزاد اسلامي و مقايسه اين آمار نشان مي دهد كه دانشگاه آزاد نقش مهمي در راستاي توسعه علمي استان كردستان در اختيار دارد. كياني به شمار همايش هاي برگزار شده در دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج اشاره كرد و گفت: طي چند سال اخير 42 همايش ملي و بين المللي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج برگزار شده و طي يك ماه آينده نيز سه همايش ملي و بين المللي در حوزه هاي عمران و محيط زيست در واحد سنندج برگزار مي شود. وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اولويت اصلي فعاليت ها و برنامه هاي دانشگاه آزاد در حوزه پژوهشي بيان كرد: دانشگاه آزاد در كنار فعاليت هاي خود در بخش آموزشي نگاهي ويژه به بخش پژوهش دارد و به همين دليل فعاليت ها و اقدامات خوبي در اين بخش صورت گرفته و خوشبختانه در سايه اين اقدامات دانشگاه آزاد واحد سنندج در سطح منطقه به جايگاه ويژه اي دست پيدا كرده است. رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج به درخواست هاي صورت گرفته براي راه اندازي سه مركز تحقيقاتي در استان كردستان اشاره كرد  و افزود: مركز تحقيقاتي كردستان شناسي به مرحله نهايي رسيده و موافقت هاي اوليه در اين بخش نيز صورت گرفته و دانشگاه آزاد سنندج متقاضي راه اندازي دو مركز تحقيقاتي در حوزه بهره وري و ذخاير ‍ژنتيكي استان كردستان است. كياني در پايان ضمن درخواست از تعامل و همكاري كليه ادارات و سازمان هاي دولتي در راستاي حمايت از دانشگاه آزاد اسلامي  براي توسعه بيش از پيش اين بخش يادآور شد: انتظار مي رود كه استاندار نيز در اين بخش حمايتهاي لازم را از دانشگاه آزاد اسلامي داشته باشد تا اين واحد آموزش عالي بتواند در راستاي توسعه استان كردستان نقش مهمتري را ايفا كند. در اين نشست اعضاي هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج نيز هر كدام به بيان ديدگاه هاي خود در حوزه هاي مختلف استان پرداخته و خواستار حمايت استاندار كردستان از دانشگاه آزاد اسلامي واحد سنندج شدند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن