تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815318251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارانا؛ برند بین المللی محصولات آسمان و پنجره مجازي


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: مصاحبه با مديريت برند كارانا در ايران
کارانا؛ برند بین المللی محصولات آسمان و پنجره مجازي




کارانا؛ در كشور سويس مي باشد که دارای گواهی ثبت جهانی برند و اختراع در کشور سوئیس و همچنین در کشور ایران نيز می باشد . کارانا در کنار سایر برندهای معتبر جهانی یکی از ...










مصاحبه با مديريت برند كارانا در ايران
(اين مصاحبه در قالب سوال و جواب براي شما تنظيم گشته است)

 سوال؛ لطفا با بيان مقدمه برند كارانا و محصولات آن را براي خوانندگان اين مصاحبه معرفي نماييد.
جواب؛
 کارانا؛ برند بین المللی محصولات  آسمان و پنجره مجازي و همچنين ويلاهاي خاص  در كشور سوءيس مي باشد که دارای گواهی ثبت جهانی برند و اختراع در کشور سوئیس و همچنین در کشور ایران نيز می باشد . کارانا در کنار سایر برندهای معتبر جهانی یکی از معتبر ترین برندهای مطرح در زمینه خدمات مهندسی و محصولات دکوراسیون و نمای ساختمانی است و ما در خاورميانه تحت ليسانس اين برند معتبر ، تنها توليدكننده محصولات و ارايه دهنده خدمات مهندسي به مشتريان مي باشيم و كليه پروسه توليد را در داخل كشور با كيفيت استاندارد برند جهاني كارانا به انجام مي رسانيم.






سوال ؛ضرورت استفاده از محصولات كارانا چيست؟
جواب :
همانطور که می دانید زندگی شهرنشینی و دور بودن از طبیعت تاثیرات مخربی در روحیه انسانها گذاشته و استرسهای ناشی از مشکلات اقتصادی وترافیک سبب افسردگی، عصبانیت و کاهش راندمان کاری در اشخاص شده است. بنا به نظریه روانشناسان با استفاده از تصاویر نورانی و طبیعی از آسمان، شکوفه و برگ درختان که آسمان مجازی کارانا نامیده می گردد و نصب آن در خانه، محیط کار و فضاهای درمانی می توان این استرسها را به حداقل رسانید و افسردگی را بهبود بخشید.
بر اساس آمار دانشگاه کالیفرنیا اشخاصی که دچار افسردگی های مزمن همچون افسردگی پس از زایمان یا جراحی بوده اند و از آسمان مجازی در محل زندگی خود استفاده نموده اند. زمان درمان بیماری بسیار کمتری نسبت به بیمارانی که از این سیستم در محل زندگی ایشان نصب نشده سپری نموده اند . این تحقیق نشان می دهد تاثیر ملاحظه آسمان مجازی در درمان این بیماری قابل توجه می باشد.

در موردمحصولاتتان براي ما چه تعريفي داريد؟
آسمان كارانا ؛
آسمان مجازی کارانا تصویری حقیقی از آسمان می باشد که با روشهای خاصی بصورت تایلهای مربع شکل تولید شده و بر روی سقف قرار می گیرد. و بعلت نورانی بودن این محصول نمایی نزدیک به واقعیت برائ بیننده فراهم می سازد.این منظره طبییعی در فضای داخلی علاوه بر اینکه به زیبایی و لطافت محیط کمک می کند ؛ دارای خواص مهمی از نظر درمانی نیز می باشد.






سايز هاي استاندارد تايهاي آسمان كارانا٦٠*٦٠، ١٢٠*٦٠ و ١٨٠*٦٠سانتيمتر مي باشند.

برخی از مهمترین این خواص عبارتند از:
 
۱ – ایجاد آرامش و کاهش استرس در بیننده
 
۲ – بالا بردن کارایی یا راندمان کاری
 
۳ – بالا بردن نشاط و روحیه بیمار
 
۴ – بالا بردن آستانه عصبانیت و خستگی در اشخاص
 





پنجره مجازی کارانا :
 با استفاده از تصاویر طبیعت در یک فریم زیبا متناسب با معماری داخلی فضا می توان بر روی دیوار پنجره مجازی را نصب نمود .پنجره مجازی کارانا در ابعاد مختلف تولید می گردد و یکی از ویژگي هاي منحصر بفرد آن استفاده از لنزهای  مخصوص کارانا در ساخت پنجره هاي كارانا مي باشد كه به ما اين امكان را مي دهد تا بدون نياز به تخريب ديوار ، به راحتي نصب يك قاب عكس ، روي ديوار يك پنجره زيبا و نوراني رو به منظره دلخواهمان داشته باشيم.
ابعاد پنجره هاي كارانا ٦٠*١٢٠ و ٦٠*١٨٠ سانتيمتر مي باشد.
و ضخامت آن بدون فريم تنها ٨ ميليمتر مي باشد.

سوال: چرا یکی از ویِژگیهای محصولات شرکت کارانا کیفیت بسیار بالای تصاویر و واقعی بودن آنهاست ؟
جواب :
ما برای ساختن آسمان مجازی کارانا از عکسهای مخصوص استفاده می کنیم . این عکسها با دوربینهای کاملا حرفه ای و استفاده از لنزهای قوی مخصوص عکسبرداری می شوند .گاها برائ تهیه عکس لازم است عكاسان كاراناروزها در کوه و دشت رانندگی کنندو یا به سفرهای کوتاه و بلند هوایی بروندو نتیجه آن یک یا دو سه عکس انتخابی از میان هزاران فریم عکسبرداری شده می باشد و برائ همین قیمت عکسهای ما بسیار بالا بوده و جزو سرمایه های شرکت به حساب می آیند.البته مالكيت مادي و معنوي عكسهاي كارانا همگي متعلق به برند بوده و درصورت هرگونه استفاده غير مجاز برخورد شديد قانوني صورت مي گيرد.
 
سوال ؛آيا محدوديتي براي مساحت پوشش سطحي آسمان كارانا داريد؟
جواب:
يكي از امتيازات برند كارانا ، نامحدود بودن مساحت عكسها مي باشد و شعار ما اينست كه از يك تايل تا هرتعدادي كه مشتريان ما بخواهند مي توانند با يك عكس كارانا آسمان خود را سفارش دهند .

سوال : معروفترين پروژه هاي شما در ايران كداميك مي باشند؟
جواب؛

١-پروژه رستوران آقاي علي دايي در اردبيل،
 آسمان كاراناي كارشده در سقف آن در دنياي دكوراسيون داخلي ،شهرت بالايي پيدا كرده از نظر وسعت ٨٠ متر مربع و برشهاي منحني آن و نيز زيبايي عكس و پيچيدگي پلان اولين كار معروف كارانا در ايران مي باشد. همچنين افتخار همكاري با اسطوره فوتبال ايران!

٢-پروژه لابي برج ميلاد
در ورودي اصلي برج ميلاد كه از شهرت جهاني بالايي برخوردار است ماهانه ميليونها بازديد كننده برج آسمان زيباي كارانا را مشاهده مي نمايند.

٣- پاساژ گلستان اراك
اين پروژه بزرگترين آسمان مجازي جهان مي باشد و در نوع خود بينظيراست زيرا:
الف ) وسعت آسمان ٣٠٠ متر مربع
ب) ارتفاع نصب آسمان ٤٠ متر بر فراز نورگير مركزي اين پاساژ
ج) شكل كار بصورت گنبدي مي باشد
د) در طول روز از خورشيد نور گرفته و شبها با پرژوكتور نورپردازي مي شود

 
www.karanasky.com










تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن