تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819093275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های کمیسیون تنظیم بازار عید در گلستان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه های کمیسیون تنظیم بازار عید در گلستان اعلام شد گرگان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: برگزاری نمایشگاه های فروش بهاره، توزیع میوه و سبد کالا از برنامه های کمیسیون تنظیم بازار استان برای تامین مایحتاج مردم در آستانه عید است.


ˈیداله وفاییˈ روز یکشنبه در این باره اظهار کرد: پس از ابلاغ وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد ذخیره سازی میوه شب عید در شهریور ماه سال جاری، مطابق برنامه ریزی، اقدامات مورد نیاز انجام و کارشناسان مرتبط از انبارهای سیب و پرتقال استان بازدید و روند ذخیره سازی را کنترل کردند.
به گفته وی، با توجه به این که گلستان یکی از استان های تولیدکننده بهترین مرکبات کشور است با تصمیم کمیسیون تنظیم بازار استان مقرر شد پرتقال مرغوب استانی خریداری و ذخیره سازی شود و سیب ذخیره سازی شده نیز سیب درجه یک دماوند است.
وفایی با اشاره به وجود واحدهای خوب سورتینگ میوه و مرکبات در استان گفت: با توجه به وجود باغات مرکبات و واحدهای سورتینگ با ظرفیت بالا، استان گلستان قابلیت آن را دارد که تأمین کننده میوه و مرکبات سایر استان ها نیز باشد.
وی در مورد سبد کالایی حمایتی دولت نیز گفت: با تصمیم دولت تا پایان سال جاری دو سبد کالایی حمایتی توزیع می شود که اقدامات لازم برای تحویل اولین سبد کالا در استان انجام شده و تأمین کنندگان، توزیع کنندگان و جامعه هدف شناسایی و مشخص شده اند و سبد کالایی نیز تأمین شده است که از امروز نیز توزیع آن آغاز می شود.
وفایی برگزاری نمایشگاه فروش بهاره را نیز از جمله برنامه های کمیسیون تنظیم بازار استان برای تنظیم بازار شب عید عنوان کرد و گفت: مهم ترین هدف برگزاری نمایشگاه های فروش، کاهش قیمت با حذف واسطه ها و شرکت های توزیع و عرضه مستقیم توسط واحدهای تولیدی است.
وی گفت: در صدد هستیم تا واحدهای تولیدی استان در نمایشگاه فروش بهاره حضور مؤثری داشته باشند تا ضمن حمایت از آن ها قیمت فروش به حداقل برسد.
وی با بیان این که تاکنون دو شهرستان گرگان و گنبدکاووس برای برگزاری این نمایشگاه در استان مشخص شده اند گفت: بزودی شهرهای دیگری که قرار است این نمایشگاه در آن ها برپا شود مشخص می شوند و در سایر شهرهای استان نیز فروش فوق العاده خواهیم داشت.
وفایی زمان برگزاری این نمایشگاه ها را در بازه زمانی پنجم تا بیست و پنجم اسفند اعلام کرد.
هم چنین در نشست روز شنبه کمیسیون تنظیم بازار گلستان که با حضور اعضاء در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: بحث ثبات قیمت ها و آرامش بازار مهم ترین دغدغه دولت است و امیدواریم اقداماتی که در زمینه تنظیم بازار صورت می گیرد، مؤثر باشد.
ˈیوسف بسنجیدهˈ از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست تا در آستانه سال جدید با جدیت بر قیمت و کیفیت کالاها نظارت نماید و کالاهایی نیز که در نمایشگاه ها عرضه می گردند دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب باشند.
602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن