تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزهای داغ جشنواره زمستانی همدان پایان یافت/فرصت های گردشگری از یاد نروند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان گزارش مهر/
روزهای داغ جشنواره زمستانی همدان پایان یافت/فرصت های گردشگری از یاد نروند
همدان - خبرگزاری مهر: بالاخره روزها از پی هم گذشت و پس از 10 روز، هفتمین جشنواره زمستانی همدان نیز به ایستگاه آخر رسید و با حضور جمع کثیری از مردم همدان در سالن ورزشی ابن سینا به کار خود پایان داد.



به گزارش خبرنگار مهر، استان همدان دارای پتانسیل های زیادی در بعد گردشگری و جاذبه های تفریحی توریستی بوده و بناهای تاریخی بسیاری را در دل خود به یادگار دارد که می تواند تا مدت ها در ذهن هر گردشگری که به این استان سفر می کند بماند اما از طرفی یکی از شاخصه های توسعه استان همدان و یا اشتغالزایی آن صنعت گردشگری است که متاسفانه آنطور که باید به آن پرداخته نشده است. اما در همین راستا و برای افزایش و جذب گردشگر در استان همدان در چند سال اخیر اقداماتی انجام شده که از آن جمله برگزاری جشنواره زمستانی استان همدان است که امسال نیز برای هفتمین بار از سوم بهمن ماه آغاز به کار کرد و شامگاه شنبه 12 بهمن ماه با همه خوبی ها و کاستی ها به کار خود پایان داد. مسئولین میراث فرهنگی به جای نام اختتامیه عنوان جمع بندی را بر آن گذاشته بودند چراکه به گفته مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان برنامه های دیگر جشنواره زمستانی همدان تا 15 اسفند ماه ادامه دارد. مراسم پایانی هفتمین جشنواره زمستانی همدان شامگاه شنبه در سالن ورزشی ابن سینا همدان برگزار شد اما به غیر از مسئولین و خانواده آنها و خبرنگاران مابقی مردم با خریدن بلیت این مراسم که در بنر های تبلیغاتی عنوان جنگ شادی بر آن نهاده شده بود در سالن ورزشی ابن سینا همدان حضور داشتند. اسپانسر های برگزاری این برنامه شرکت مخابرات استان همدان و همراه اول بود که علاوه بر نصب تبلیغات همراه اول در سراسر سالن و دیوارها و نرده ها،تبلیغاتی نیز بروی هر صندلی گذاشته شده بود و به دست هر کدام از تماشاچیان کیسه پلاستیکی حاوی تبلیغات همراه اول شامل یک خودکار، دفترچه یاد داشت و یک جاکلیدی هدیه داده می شد. قسمت وسط سالن در 16 ردیف صندلی هایی چیده شده بود که می توان گفت در واقع قسمت لژ نشین سالن به شمار می آمد و مابقی مردم در روی صندلی های خود سالن و با فاصله بیشتری از سن نشسته بودند.

این برنامه هم به منوال برنامه های قبل با خواندن قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و بعد با صدای مجری برنامه که بعد از چند دقیقه به روی سن آمد ادامه یافت، مجری این برنامه حامد فتحی یکی از اجرا کنندگان برنامه های جنگ شادی بود که به همراه گروه خود از تهران به همدان آمده بودند. هر آنچه انجام شده است وظیفه بوده ولا غیر مجری برنامه در ابتدا از مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان برای ایراد سخن دعوت کرد که علیرضا ایزدی با ذکر مقدمه ای گفت: انجام برنامه های جشنواره زمستانی استان همدان در 10 روز برگزاری آن تنها کار بنده نبوده و به همت و تلاش همه همکاران میراث فرهنگی همدان انجام شده و هر آنچه انجام شده است وظیفه بوده ولا غیر. پس از مدیر کل میراث فرهنگی مجری از معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خواست تا برای ایراد سخنانی روی سن حضور یابد و محمد ابراهیم الهی تبار بعد از تشکر از عوامل برگزاری جشنواره زمستانی استان همدان، گفت:جشنواره زمستانی همدان برنامه های خوبی را برای مردم همدان به اجرا گذاشته و توانسته فضای شادی را برای آنها به وجود آورد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در مورد دهه فجر و انقلاب سخنانی گفت و پیروزی های انقلاب اسلامی و پیروزی های حال حاضر در توافقات هسته ای را نتیجه اراده و عزم ملت ایران عنوان کرد. اما بعد از پایان سخنان الهی تبار، مجری برنامه بار دیگر به روی سن آمد و با نواخته شدن موسیقی شاد سعی داشت که مردم را به هیجان و شور و نشاط دعوت کند و سپس از ژانگولر فردی که با اشیا حرکات ورزشی خاصی را اجرا انجام می داد خواست تا به روی صحنه بیآید. محمد حیدری یکی از ژانگولر های ایران و رکورد دار پرتاب پنج توپ در آلمان به روی سن آمد تا با حرکات خود مردم را سرگرم کند، وی به وسیله چند شی و توپ حرکات نمایشی را انجام می داد و جمعیت نیز با تشویق مجری برنامه و سخنان او کف می زنند. اما نکته قابل توجه در این سالن آن بود که تنها کسانی که روبروی سن و در وسط سالن قرار داشتند قادر به دیدن واضح حرکات نمایشی روی سن بودن و افرادی که در کنار و حواشی سالن بودند نیز تنها قسمتی از برنامه را می توانستند مشاهده کنند و بنابراین هیچ هیجانی برای دیدن و ادامه برنامه نداشتند. سپس محمد حیدری با دو چوب و راکت حرکاتی را با هنرمندی انجام داد که البته بیشتر از قبل مورد تشویق حضار قرار گرفت و بعد از آن نیز چند حرکات نمایشی با مشعل های آتشین انجام شد. بعد از ژانگولر برنامه، نوبت خواننده همدانی محمد عالمی بود که به روی سن آمد و دو ترانه به نام جاده و آرزو را خواند که می توان گفت که کمتر کسی در سالن با چهره این خواننده آشنا بود. مجری برنامه سعی داشت تا با وعده هدیه و جایزه مردم حاضر در سالن را به کف زدن و جیغ و هورا تشویق کند و به نوعی جمعیت را به وجد آورد اما چندان موفق نبود هرچند که حضور استاد تقلید صدا سیروس حسینی تا حدی فضای برنامه را تغییر داد.

حسینی یا به گفته مجری برنامه همان استاد تقلید صدا کار خود را با در آوردن انواع مدل خنده آغاز کرد که کار ابتدایی بود و هیچ هیجان یا شوری به دنبال نداشت و سپس خواست به تقلید صدای بهمن هاشمی یکی از مجریان صدا و سیما بپردازد که در این کار نیز موفق نبود. خواندن ترانه ای از گروه رستاک و یا خواندن آواز من مانده ام تنهای تنها از محمد بسطامی یکی از خوانندگان نامدار کشور کارهای بعدی بود که این استاد تقلید صدا در تقلید صدای هیچ کدام از خوانندگان موفق نشد و تنها موسیقی بود که مردم حاضر در سالن را به وجد می آورد. وی حتی سعی کرد صدای علی دایی یکی از بازیکنان سابق تیم ملی را نیز تقلید کند که بیشتر شبیه لودگی بود تا تقلید صدا و در پایان برنامه این استاد مقلد صدا برق میکروفن و کیبورد موسیقی قطع شد و سیروس حسینی به ناچار از روی سن پایین رفت. بعد از رفع فنی قطعی برق مجری بار دیگر به روی سن آمد و اینبار مردم را به تماشای برنامه شعبده بازی دعوت کرد و شعبده باز همان محمد حیدری ژانگولر معروف بود که به کمک یکی از حضار حرکات شعبده ای را به اجرا در آورد که می توان گفت کارش بهتر از قسمت قبل بود. بعد از پخش اذان مغرب برنامه با خوانندگی امیر تاجیک یکی از خوانندگان مطرح کشور ادامه یافت که می توان گفت تنها قسمت خوب جنگ شادی خواندن ترانه هایی توسط امیر تاجیک خواننده نام آشنای کشور بود که مورد تشویق جمعیت حاضر در سالن قرار گرفت.

با توجه به مطالب بیان شده و به رغم همه تبلیغاتی که انجام شده بود می توان گفت جنگ شادی و یا حسن ختام برنامه های جشنواره زمستانی که به عنوان برنامه جمع بندی و جشن انقلاب نامگذاری شده بود با توجه به فروش بلیت آنچنان که باید از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود و حتی برخی از مردم نمی توانستند به طور دقیق سن را ببینند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۳ - ۱۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن