تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819601407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره کاتی در مازندران پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران
جشنواره کاتی در مازندران پایان یافت
ساری - خبرگزاری مهر: اولین جشنواره فرهنگی و هنری کاتی ویژه معلولان استان مازندران با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.



به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره معلولین مازندران باعنوان کاتی و با همت اداره کل بهزیستی استان ظهر پنجشنبه به کار خود پایان داد. روح الله ردایی مدیرکل بهزیستی استان مازندران در این مراسم ضمن تشکر از جامعه معلولین و معاونت توانبخشی استان مازندران ، اظهار کرد : مسولان در بسیاری از مراسم ها حضور دارند ولی در مراسمهاو جشنواره های ویژه معلولین حضور کم رنگ دارند که جای تاسف دارد . وی جشنواره کاتی را کوشش ، ابتکار ، توانمندی و یکدلی دانست و افزود : امروز همدلی را در این جشنواره به نمایش گذاشتیم . مدیرکل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه کمک به معلولین از بزرگترین وظایف مسئولین و شهروندان است ، گفت : متاسفانه مسئولین استان از حضور در کنار معلولان امتنا می کنند . ردایی در ادامه ضمن تشکر از مدیران مسئولین و خانواده ها افزود : امیدواریم بتوانیم در کنار شما از حقوق معلولان دفاع نماییم . در پایان نیز از برترین های جشنواره کاتی تقدیر و قدردانی شد. شش نمایش در جشنواره کاتی به رقابت پرداختند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن