تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819082358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام خواننده پیش پای امام (ره) قرآن خواند؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کدام خواننده پیش پای امام (ره) قرآن خواند؟




محمد مهدی واعظی اصفهانی معروف به محمد اصفهانی همان کسی است که در مراسم استقبال از حضرت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا به تلاوت قرآن پرداخت.





خبرگزاری ایسنا: محمد مهدی واعظی اصفهانی معروف به محمد اصفهانی همان کسی است که در مراسم استقبال از حضرت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا به تلاوت قرآن پرداخت.

 12 بهمن ۱۳۵۷ مراسم استقبال از امام خمینی با حضور هزاران نفر از مردم سراسر ایران در بهشت زهرا و در کنار مزار شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم آیات قرآن کریم توسط محمد اصفهانی تلاوت شد، این خواننده در آن زمان نوجوان بود و انتخاب او برای این امر توسط حمید شاهنگیان انجام شده بود.






زهرا شجاعی، رییس سازمان مشارکت زنان در این باره نوشته است: « روزی که قرار بود امام وارد ایران شود، دوازدهم بهمن، کمیته‌ای برای استقبال اولیه از ایشان در فرودگاه شکل گرفت.

کمیته، نمایندگانی از اقشار مختلف مردم را برای حضور در سالن فرودگاه انتخاب کرد. از میان دانشجویان نیز ۱۵۰ نفر انتخاب شدند؛ از هر دانشکده‌ای یک خانم و یک آقا انتخاب می‌شد.

در ابتدا قرآن توسط دکتر محمد اصفهانی واعظی که آن موقع ۷،۸ ساله بود، قرائت شد و بعد پیام دانشجویان اجرا شد. آنگاه سرود «خمینی ای امام» را دانشجویان و دانش‌آموزان اجرا کردند.

«حسرت»، «تنها ماندم»، «نون و دلقک»، «برکت»، و «بی‌واژه» آلبوم‌هایی هستند که تاکنون از این هنرمند منتشر شده‌اند.

گفته می‌شود، آلبوم «نون و دلقک» یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های پاپ تا به امروز است.






تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن