تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علیزاده طباطبایی : فاطمه هاشمی تبرئه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

علیزاده طباطبایی : فاطمه هاشمی تبرئه می شود تهران- ایرنا- وکیل مدافع فاطمه هاشمی گفت: تصور می کنم اگر بطور قانونی به اعتراض روی پرونده موکلش رسیدگی شود، وی از اتهامات تبرئه خواهد شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید محمود علیزاده طباطبایی عصر شنبه در حاشیه مراسم ترحیم خواهر مرتضی بانک در جمع خبرنگاران درباره پرونده موکلانش(فاطمه و مهدی هاشمی) اظهار داشت: ما از ابتدا به پرونده خانم هاشمی اعتراض داشتیم چرا که صحبت های وی جرم نبود و حتی بین بازپرس و دادستان هم روی تشخیص نوع جرم اختلاف نظر وجود داشت.
وی ادامه داد: اختلاف نظر باید به دادگاه می رفت ولی این کار نشد و کیفر خواست زده شد که به استناد ماده 598 نیازمند به شاکی خصوصی بود و این شائبه به وجود آمد که آقای لاریجانی شکایت کرده که وی هم با نامه ای صراحتا شکایت نداشتن را اعلام کرد.
وکیل مدافع فاطمه هاشمی گفت: فرستادن پرونده به دادگاه انقلاب کار درستی نبود و اتهام نشر اکاذیب که نسبت داده شده هم باید در دادگاه عمومی رسیدگی می شد و در صلاحیت آنها بود.
علیزاده درباره حکم 6 ماه حبس تعلیقی که از سوی دادگاه انقلاب صادر شده است گفت: هنوز 20 روز از ابلاغ نگذشته ولی قطعا اعتراض خواهیم کرد.
وی ادامه داد: ارجاع این پرونده باید توسط رییس دادگاه عمومی انجام می شد و رییس دادگاه انقلاب حق ندارد پرونده اینچنینی را ارجاع کند.
علیزاده تنها راه قانونی درباره این پرونده را اعتراض به حکم صادر شده عنوان کرد و گفت که امیدواریم پرونده به دادگاه عمومی ارجاع شود و موکلش تبرئه شود.
فاطمه هاشمی رفسنجانی هفته گذشته توسط شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران به شش ماه حبس تعلیقی محکوم شد.
علیزاده که موکل مهدی هاشمی نیز می باشد گفت: درباره مهدی هاشمی هیچ اطلاعی ندارم و هنوز هیچ چیزی ابلاغ نشده؛ پیگیریم تا این پرونده هم هر چه سریعتر رسیدگی شود.
سیام**7261**1449
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن