تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803529372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منافع سیاسی نباید مانع تشتت شود،دغدغه اصلی مدیران خدمت به مردم باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل: منافع سیاسی نباید مانع تشتت شود،دغدغه اصلی مدیران خدمت به مردم باشد اردبیل- ایرنا- امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان گفت: دغدغه اصلی مدیران باید تلاش در راه خدمت به مردم باشد و منافع جریانی نباید موجب تشتت شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدحسن عاملی روز شنبه در دیدار مسوولان اجرایی استان اردبیل به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نباید انتخابات دور آینده موجب مرزبندی و درگیری بین نیروهای سیاسی در سطح استان شود افزود: در برخی استان ها این مرزبندی شروع شده که به واقع نگران کننده است ولی ما در شهر دارالارشاد نباید مصالح بزرگ را فدای منافع حزبی و کوتاه مدت کنیم.
او ادامه داد: همه ما وظیفه داریم در شرایط کنونی انسجام خود را زیر لوای مقام معظم رهبری حفظ کنیم و باتوجه به جایگاه و اقتدار رهبری باید گوش به فرمان معظم له، نه از ایشان عقب بمانیم و نه جلو بزنیم بلکه با همدلی در جهت منویات ایشان حرکت کنیم.
وی با اشاره به اینکه در برابر مخاطراتی که ما را تهدید می کند باید دقت کنیم و هوشیار باشیم، بیان کرد: اگر راه را اشتباه برویم تاریخ انتقام سختی خواهد گرفت؛ براین اساس اولین تهدید فساد در روابط اداری است که موجب سقوط تمدن های بسیاری شده است.
امام جمعه اردبیل افزود: نفوذ فساد در جامعه، ریخته شدن قبح فساد در باور مردم و در نتیجه شکست در روابط اجتماعی را نباید دست کم بگیریم.
او تاکید کرد: باید با ویژه خواری و تمول پنهان مبارزه شود تا مردم به سلامت نظام اداری باور داشته باشند که دولت گام های مثبتی در این راه برداشته و البته مجلس نیز در این زمینه باید نقش مناسبی داشته باشد.
وی ادامه داد: مساله مدیریت نیز بسیار مهم است و اگر منابع انسانی بطور مناسب مدیریت نشود می تواند اثرات سوء بسیاری به دنبال داشته باشد و در این راستا نباید بگذاریم عده ای بدهی خود را در این زمینه ادا کنند.
او همچنین با بیان اینکه دهه فجر نقطه عزت ملت ماست، اظهار کرد: اگر بخواهند بر ملتی ارزش گذاری کنند باید شاخص هایی را تعریف کنند که یکی از این شاخص ها می تواند حضور آحاد ملت در تصمیم گیری های کلان باشد.
حجت الاسلام عاملی گفت: انقلاب به ملت ما قدرت داد تا در صحنه حاضر شوند و از مسایل کلان دفاع کنند؛ فجر انقلاب اثر مهمی در گسترش بذر حضور مردم داشت و امروز از شهرها گرفته تا روستاها عرصه برای حضور مردم در تصمیم گیری ها و مسوولیت پذیری در مدیریت فراهم است.
وی اضافه کرد: این در حالی است که در منطقه افرادی که در حکومتند که بر نظام سلطه متکی بوده و استکبار جهانی نیز تمام قد از این نوع حکومت ها دفاع می کنند و حتی در بسیاری کشورها نیز مشاهده می شود با تبلیغات گسترده مردم را از تصمیم گیری درست منع می کنند.
او با بیان اینکه حاکمیت ملی مساله مهم دیگری است که در ارزش گذاری ملت ها مدنظر قرار دارد، گفت: عده ای در دنیا ملت ها را در برابر کار انجام شده قرار می دهند و پست های کلیدی را در دست می گیرند و نمی گذارند اراده ملی حاکم شود که لازمه تغییر این شرایط درگیری دولت ها با نظام سلطه است.
وی افزود: در اکثر مواقع این مهم روی نمی دهد ولی ما نشان دادیم این رویارویی امکان پذیر است و با انقلاب شکوهمند اسلامی سرافکندگی ها و شرمی که از دوران پهلوی داشتیم کنار زدیم؛ دورانی که مردم مورد تحقیر بودند و تصمیم گیری های کلان کشور توسط آمریکا انجام می شد.
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: ایام الله روزی است اسماء و قاهریت خداوند متعال تجسم پیدا می کند و در دهه فجر ما شاهد این امر بودیم وامروز باید قدر این نعمت را بدانیم.
او ادامه داد: ما امروز در جنگ روانی بزرگی هستیم چراکه در مسایل کلان وارد صحنه شدیم و هیچ ملتی مانند ما نتوانسته در مسایل مختلف با بلوغ سیاسی و شعور دینی ما حرکت کند.
وی افزود: برخی منطقه را انبار باروتی دانسته و ادعا می کردند هر وقت اراده کنند، از آن استفاده می کنند؛ این انبار باروت اختلافات نژادی و مذهبی می باشد و اینجاست که بصیرت اهمیت دوچندان می یابد.
او تصریح کرد: می بینیم که ملت ها چگونه مبهوت می شوند و در اختیار افراد ناپاک قرار می گیرند ولی ما با بصیرت تمام در مقابل نظام ارباب و رعیتی قرار گرفتیم که تمام نهادهای بین المللی را در اختیار گرفته و این استثنایی ترین نعمتی است که خداوند متعال به ملت ایران عطا کرده است.
حجت الاسلام عاملی با تاکید براینکه وحدت و انسجام داخلی عامل مذاکره آمریکا با ماست، تشریح کرد: فشار تحریم هایی که به گفته خود اوباما در تاریخ بی نظیر است نه بر دوش مدیران و سرمایه داران، که بر دوش مردم بوده و ما 35 سال با چنگ و دندان در برابر این تحریم ها مقاومت کردیم.
وی اضافه کرد: تحریم ها برای شکست طلسم مقاومت بود چراکه تحولات اقتصادی و زیربنایی چشمگیر ملت ایران را تاب نیاوردند و برای درک این مساله تجسم کنیم اگر شاه امروز همچنان بر سرکار بود چه چیزی برای دفاع داشتیم و در چینش ملت ها در چه جایگاهی بودیم؟
او اظهار کرد: گزینه حمله نظامی بلوف است و آنها چنین قصد و توانی ندارند بلکه به دلیل اتمام گزینه ها پای میز مذاکره آمدند و خفتی که آمریکا در حمله به افغانستان و عراق نصیبش شد، نشان دهنده این امر است.
8123/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن