تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819495797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران با وجود توطئه ها و تحریم ها همچنان سرافرازانه به پیش می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایران با وجود توطئه ها و تحریم ها همچنان سرافرازانه به پیش می رود کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی گفت: امروز با وجود توطئه ها و تحریم ها شاهد پیشرفت نظام اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی و پزشکی و حضور گسترده مردم در صحنه های راهپیمایی و انتخابات هستیم.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈمنوچهر پروینیˈ روز شنبه در مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه بعثت افزود: قبل از انقلاب اسلامی، حکومت مستبد که بنیادش را قدرت های استکباری و استعماری بنا نهاده بودند، کمترین اهمیتی به ترقی ایران و رفاه حال مردم نمی داد.
وی اظهار کرد: در دوران ستمشاهی، مردم شاهد بودند که حکومت سلطنتی، باورها، اعتقادات و ارزش های معنوی و دینی را با برنامه های مورد علاقه استکبار، ضعیف کرده بود و سرمایه های مادی مردم و مملکت را هم به تاراج برده بود.
سرپرست فرمانداری سنقروکلیایی گفت: مردم با اجرای فرامین امام راحل عظیم الشان و با شجاعت همراه بابصیرت به یاری دین خدا بر خواستند و شعله های خشم خود را علیه دنیای استکبار و استعمار نشانه گرفتند.
وی اظهار کرد: مردم در شهرها و روستاها با حضور در راهپیمایی های اعتراض آمیز، از قیام یکدیگر حمایت کردند و این خیزش و فریاد همراه با خروش ادامه داشت تا در 12 بهمن 57 با تمام تهدیدات و ترفندهای حکومت، چشم مردم به نورانیت امام خویش روشن شد و پس از10 روز، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.
وی، هوشیاری، تحصیل علم و دانش و ولایتمداری جوانان را برای ادامه راه شهدا و نقش برآب کردن نقشه های شوم دشمنان مورد تاکید قرار داد.
567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن