تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کي‌روش: هيچ شکي به تعهد وزير ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کي‌روش: هيچ شکي به تعهد وزير ندارم
سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: الان زمان جنگ بين خودمکان نيست،‌ما بايد خودمان را براي ديدار با حريفان‌مان در جام جهاني باشيم.

کارلوس کي‌روش پس از نشست امروز با وزير ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا از جناب ورزش و جوانان قدرداني مي‌کنم که من را به يک ديدار خوب و صميمانه دعوت کرد و اين فرصت را به من داد تا با ايشان صحبت کنم.

به گزارش فارس، وي افزود: امروز جلسه بسيار مهمي در خدمت وزير داشتيم. اين جلسه براي تيم ملي فوتبال ايران بسيار مهم و حياتي بود که امروز شاهد اين بوديم که وزير ورزش تعهد کامل داد تا برنامه‌هاي تيم ملي رو به جلو حرکت کند و ما هم اين کار را ادامه بدهيم.

کي‌روش تاکيد کرد: به خاطر همين اين جلسه مهم بود. من بايد اين را اعلام کنم که هيچ شکي نسبت به تعهد وزير ورزش و جوانان در حمايت از تيم ملي نداريم. نهاد ايشان يعني فدراسيون فوتبال و ما بايد طبق برنامه هر روز رو به جلو حرکت کنيم تا به موفقيت برسيم.

وي درباره شکايت باشگاه استقلال از او و حمايت وزير ورزش از سرمربي تيم ملي نيز گفت: همانطور که قبلا هم من تاکيد کردم باز هم تاکيد مي‌کنم بسيار اهميت دارد که ما دست به دست همديگر بدهيم و متحد باشيم. الان زمان جنگ بين خودمان نيست و ما بايد به فکر بازي با نيجريه، بوسني و آرژانتين باشيم.

وي افزود: جنگ اصلي ما با اين سه تيم است نه خودمان. ما بايد اين را بدانيم بنده چون تازه نيست که به ايران آمده‌ام هميشه روي اين مطلب تاکيد داشتم که نوع نگرش من اين بوده و خواهد بود که ما در مقابل آنها قرار بگيريم نه ما در مقابل خودمان.

کي‌روش در پاسخ سوالي ديگري که چرا در يک برنامه تلويزيوني آنقدر ناراحت بوديد و حرف‌هايي را زديد که نشانگر ناراحتي شما بود گفت: من ايمان داريم با دستو ر شفاف و واضح وزير برنامه‌هاي ما هم که بسيار شفاف است را انجام خواهيم داد و هرکاري از دست ما برآيد آن را انجام مي‌دهيم تا بهترين شرايط در جام جهاني را فراهم کنيم.

سرمربي تيم ملي در پايان در پاسخ به اين سوال که قلعه‌نويي شما را به مناظره دعوت کرده آيا شما قبول مي کنيد يا خير گفت: من در اين باره هيچ نقطه نظري ندارم.

شنبه 1392/11/12 15:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن