تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت بهداشت و درمان شهرستان اردل مطلوب نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وضعیت بهداشت و درمان شهرستان اردل مطلوب نیست شهرکرد – ایرنا - رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان اردل وضعیت بهداشت و درمان شهرها و روستاهای این شهرستان را نامطلوب ارزیابی کردند.


رئیس شورای اسلامی روستای رستم آباد اردل روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: ساختمان خانه بهداشت این روستا اکنون در وضعیت نامناسبی قرار دارد.
ˈعلیرضا کریمزادهˈ از اهدای قطعه زمین چهار هزار متر مربعی از سوی اهالی رستم آباد برای ساخت درمانگاه در 20 سال قبل خبرداد و افزود: ساختمان خانه بهداشت این روستا سال 1350 احداث شده و در حال تخریب است.
وی افزود: مکانی استیجاری برای خانه بهداشت رستم آباد در نظر گرفته شده که هنوز این مکان تجهیز نشده است.
رئیس شورای اسلامی روستای ده کهنه اردل هم گفت: از پنج سال قبل تاکنون سه ساختمان برای درمانگاه، پزشک و داروخانه این روستا اختصاص یافته اما هنوز هم این درمانگاه بدون پزشک است.
ˈحجت صفریˈ تصریح کرد: اکنون مردم ده کهنه با مشکلات فراوانی در زمینه بهداشتی و درمانی مواجه اند.
رئیس شورای اسلامی بخش میانکوه اردل نیز گفت: کمبود پزشک در این بخش به یک مشکل اساسی تبدیل شده است.
ˈابوذر سلطانیˈ ازاختصاص قطعه زمینی برای ساخت درمانگاه این بخش خبرداد و خاطرنشان کرد: ارتقای درمانگاه بخش میانکوه به بیمارستان ازانتظارات اصلی مردم این بخش به شمار می رود.
وی افزود: بخش میانکوه هم اکنون با کمبود نیروی انسانی در بخش خدمات بهداشتی به ویژه برای زنان مواجه است.
رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان اردل نیز گفت: با وجود تراکم زیاد جمعیت در شهر دشتک و روستای آلیکوه، هنوز اورژانس و بیمارستان در این مناطق وجود ندارد.
ˈفرشید کریمیˈ تأکید کرد: برخورداری از خدمت مطلوب بهداشتی و درمانی حق مردم است و تلاش مسئولان برای تأمین این خدمات کمترین خواسته ضروری است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هم درباره مشکلات بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: چارت نیروی انسانی بیمارستان اردل هنوز مصوب نشده و این موضوع یکی از مشکلات اساسی بهداشت و درمان این شهرستان است.
ˈمرتضی هاشم زادهˈ تصریح کرد: سالانه 30 تا 40 میلیارد ریال اعتبار ملی برای این بیمارستان هزینه می شود.
وی از نبود متخصص زنان و زایمان در بیمارستان اردل خبرداد و افزود: به شرط تأمین 40 میلیارد ریال اعتبار از سوی دانشگاه علوم پزشکی و 20 میلیارد ریال دیگر ازمحل سایر منابع، چهار پزشک متخصص در زمینه چشم پزشکی، رادیولوژی، ارتوپدی، زنان و زایمان در بیمارستان اردل مستقر می شوند.
هاشم زاده خاطرنشان کرد: اکنون متخصص های داخلی، جراحی، بیهوشی و اطفال در این بیمارستان خدمات رسانی می کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: پزشک متخصص زنان و زایمان بیمارستان اردل در کوتاه ترین زمان ممکن و با اولویت ویژه تأمین و در این بیمارستان مستقر می شود.
وی تأکید کرد: رسیدگی به مشکلات سایر شهرها و روستاهای شهرستان اردل هم در رأس برنامه های اولویت دار دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیرد.
هاشم زاده افزود: اکنون کمبود اعتبارات مهم ترین مشکل این دانشگاه است و در صورت تأمین به موقع منابع مالی، نه تنها در شهرستان اردل، بلکه در تمامی مناطق استان خدمات مطلوب تری در بخش بهداشت و درمان به مردم ارائه می شود.
7363/558/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن