تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818776946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سید حسن خمینی: رمز پیروزی و بقای انقلاب وحدت مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: سید حسن خمینی: رمز پیروزی و بقای انقلاب وحدت مردم است سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت:

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در مراسم سالروز ورود امام خمینی به ایران گفت:یک بعد اتفاق 12 بهمن را تغییر نظام سیاسی به نظام اجتماعی نوین است. حسن خمینی بعد دیگر اتفاق 12 بهمن را نقش مدیریتی امام (ره) دانست چرا که اتفاقات ماه‌های اخیر منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی شتابان و همراه با بازیگران زیادی بود.
وی با بیان این‌که عامل رهبری می توانست بازی را با نام دیگری تغییر دهد، گفت: ارتش نیز در این زمان نقش موثری داشت، به مردم دستور داده شد تا با ارتش رابطه عاطفی برقرار کنند.
وی همچنین با اشاره به راهپیمایی تاسوعا که دستور داده شده بود که محور راهپیمایی در خیابان انقلاب و با شعارهای دینی باشد گفت: این ارزشگذاری انقلاب را پرشورتر کرد.
تولیت آستان امام خمینی با اشاره به حادثه 12 بهمن ماه بر این نکته که طومار این حادثه در پنج ماه بسته شد ، تاکید کرد :در این پیروزی اگر خشت اول بد بنا می‌شد موضوع با اختلافات عمیقی روبرو می شد.
وی با اشاره به اتفاقات 28 مرداد و تغییرات ایجاد شده در روز ملی صنعت نفت گفت: این حوادث و اتفاقات تجربه‌ای برای پیروزی انقلاب بود.
حسن خمینی افزود: اخلاقی زیستن این است که اگر فرد یک عمر این کار را در مسیر زندگی خود قرار داده می‌تواند آن را ادامه دهد و در مسیر قرار گیرد.
وی با اشاره به مدیریت اعجاب آور امام در این 12 بهمن 57 یادآور شد: پیچ و خم چند ماهه این انقلاب در سال 57 مدیریت حساب شده و نقطه‌ای امام بود. به گونه‌ای که پس از سخنرانی امام حرکتی در جامعه ایران نازل می‌شد.
خمینی تاکید کرد: کسب تجربه و دانش مدیریت امام به صد سال مبارزات مردم و دانش وی پس از مشروطیت برمی گردد.
وی یادآور شد: به گفته امام علت پیروزی انقلاب اتکا به خدا و وحدت کلمه بوده است. /27219



شنبه 12 بهمن 1392 - 14:16:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن