تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805646787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن های فجر پیروزی با شور و نشاطی وصف ناپذیر در مهاباد آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشن های فجر پیروزی با شور و نشاطی وصف ناپذیر در مهاباد آغاز شد مهاباد - ایرنا - جشن های دهه فجر و سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شور و نشاطی وصف ناپذیر در روستاها و شهر مهاباد با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان آغاز شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم انقلابی و اهل سنت مهاباد با آغاز دهه مبارک فجر همگام با سایر ملت قهرمان ایران اسلامی به استقبال جشن های پیروزی انقلاب رفته اند و شهرها و روستاهای این خطه در آستانه سی و پنچمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی غرق در نور و شادی شده است.
جشن های پیروزی انقلاب در مهاباد از صبح روز شنبه و با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه امام خمینی (ره) این شهرستان همزمان با ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی به آغوش میهن اسلامی با حضور فرماندار، امام جمعه و مسوولان این شهرستان آغاز شد.
به همین مناسبت و با حضور جمع زیادی از مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولان پرچم 35 متری و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران نیز در این مدرسه به اهتزاز درآمده و به میمنت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، 35 بادکنک نیز در آسمان این شهر رها شد.
وسایط نقلیه عمومی نیز در شهر مهاباد در ساعت 9:33 دقیقه به مناسبت ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب به کشور به همراه گروه های موتور سوار در سطح شهر رژه رفته و آغاز دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.
پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به همین مناسبت در میادین و خیابان های اصلی شهر به اهتزاز درآمده است و مردم اقدام به چراغانی کردن محل کسب و کار خود و معابر و خیابان ها کرده اند.
دستگاه های اجرایی و نهاد های دولتی این شهرستان نیز خود را آماده کرده اند که با افتتاح پروژه های عمرانی، تولیدی و صنعتی خود در طول دهه فجر، همگام با ملت ایران در جای جای ایران اسلامی در جشن های پیروزی انقلاب مشارکت کنند.
به همین مناسبت 28 طرح در بخش های عمران شهری، روستایی، کشاورزی و خدماتی این شهرستان در مجموع با بیش از 493 میلیارد ریال هزینه در طول دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
همزمان با دهه فجر همچنین عملیات ساخت سه پروژه مهم عمران شهری نیز در این شهرستان با اعتبار بیش از 154 میلیارد ریال آغاز می شود.
چهره شهر و روستاهای مهاباد در ایام کاملا دگرگون شده و مردم انقلابی این خطه به یاد روزهای شیرین پیروزی انقلاب 57 ملت ایران، دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به خاک میهن اسلامی را جشن گرفته اند.
بازاریان، کسبه، اصناف و ادارات شهرستان مهاباد نیز با چراغانی کردن سر در مغازه ها و اداره ها و نصب دست نوشته ها و پلاکارد، حال و هوای دوران انقلاب اسلامی را در اذهان عابران تداعی می کنند.
کمیته های مختلفی نیز در سطح این شهرستان با همکاری ادارات دولتی و تشکل های مردمی تشکیل شده تا آیین ها و برنامه های مختلف این ایام را سازماندهی کرده و با شکوه هرچه تمامتر با حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم برگزار کند.
گلباران مزار شهدا، جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی، همایش های بصیرت، نشست های سیاسی و فرهنگی، برگزاری جشن انقلاب، ویزیت رایگان و خدمات درمانی، همایش زکات و جشنواره بازی های محلی از دیگر برنامه های این ایام در شهرستان مهاباد است.
584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن