تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820737152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وکیل فاطمه هاشمی:اعتراض می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وکیل فاطمه هاشمی:اعتراض می کنیم تهران-ایرنا- یکی از وکلای مدافع فاطمه هاشمی رفسنجانی گفت که لایحه اعتراضی موکلش به حکم دادگاه انقلاب مبنی بر شش ماه حبس تعلیقی، تا پایان هفته جاری تقدیم شعبه اول دادگاه انقلاب می شود.


«سید محمود علیزاده طباطبایی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: با توجه به مهلت قانونی 20 روزه برای اعتراض به حکم دادگاه، زمان کافی برای این مساله وجود دارد و لایحه اعتراضی خانم هاشمی تا پایان هفته جاری تقدیم دادگاه می شود.
وکیل مدافع فاطمه هاشمی اظهار امیدواری کرد:شعبه تجدید نظر حکم به تبرئه موکلش دهد.
طباطبایی معتقد است با توجه اینکه خانم هاشمی در این پرونده شاکی خصوصی ندارد و تعقیب قضایی اتهام نشر اکاذیب نیازمند شاکی خصوصی است، اقدام دادستانی در تشکیل پرونده علیه موکلش غیر قانونی است.
دادگاه رسیدگی به اتهامات فاطمه هاشمی رفسنجانی 18 دی ماه امسال در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی احمد زاده برگزار شد و وحید ابوالمعالی یکی دیگر از وکلای خانم هاشمی، روز چهارشنبه هفته گذشته از محکومیت موکلش به شش ماه حبس خبر داد و گفت: دادگاه این حکم را با استناد به برخی مواد قانون مجازات اسلامی به مدت دوسال تعلیق کرده است.
هر چند پیشتر فاطمه هاشمی و وکلای وی اعلام کرده بودند در این پرونده شاکی خصوصی وجود ندارد اما بعد از برگزاری جلسه دادگاه، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به علیرضا آوایی رییس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد که نسبت به خانم هاشمی شکایتی ندارد.
ابوالمعالی گفت: نامه لاریجانی به رییس شعبه اول دادگاه انقلاب ابلاغ شده بود اما قاضی معتقد است جرم خانم هاشمی غیر قابل گذشت است.
اجتمام(4)**9140**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن