تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804906697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولتمردان حل مشکلات را در داخل کشور جستج کنند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی:
دولتمردان حل مشکلات را در داخل کشور جستج کنند
معاون اول قوه قضائیه گفت: دهه چهارم دهه پیشرفت و عدالت است و امیدواریم با اعتماد به نفس و استفاده از ظرفیت های ملت ایران منابع انسانی و ذخایر ارزشمند خود حل مشکلات کشور را در داخل جستجو کنیم.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضائیه با حضور در مراسم یوم الله 12 بهمن که  صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد، گفت: 12 بهمن ماه روز نورانیت برای ملت بزرگ ایران و تجلی معجزه الهی است.

وی افزود: 12 بهمن روزی است که جلوه‌گری قدرت خداوند در همه عرصه‌ها عروج پیدا کرد و به برکت انقلاب اسلامی و رهبری بی‌نظیر امام عظیم‌الشان جانها و دلهای ملت ایران به نحوی تسخیر شد که آنان برای حضور در صحنه و ستیز با دشمن و حاکمیت دین در عرصه زندگی سر از پا نمی‌شناختند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان شاخصه‌های مکتب سیاسی امام اظهار داشت: اولین شاخص این مکتب پیوند عمیق میان معنویت و سیاست است.

وی تاکید کرد: یک انسان سالک الی‌الله در تمام عرصه‌ها می‌تواند به عبودیت حضرت حق بپردازد و معنویت و دلدادگی خود را در تمام عرصه‌های زندگی انسان معاصر ایجاد کند.

رئیسی تصریح کرد: سنگ زیربنای اندیشه امام(ره) در این یک جمله ایشان نهفته است، عالم در محضر خداست.

معاون اول قوه قضائیه افزود: امام خمینی زنده است و زنده بودن امام به زنده بودن خط و راه انقلاب است، چرا که حیات و جاودانگی امام در گرو جادانگی پیام ایشان است و امروز این راه از همه راه‌ها پررهرو تر و راهیان آن از همه مواقع شکست ناپذیرترند و همچنین دشمنان این راه از همه زمانها منفورترند.

وی اظهار داشت: امروز محبوبترین نام نه تنها نزد ملت ایران بلکه ملت‌های مستضعف و با بصیرت جهان نام امام خمینی است.

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: مغرب زمین 400 سال است که با خدا مبارزه می‌کند، چرا که دین را از زندگی انسان کنار گذاشته است، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی معنویت خواهی در مغرب زمین و به ویژه در میان جوانان رو به گسترش است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: دومین شاخص مکتب سیاسی امام باور و اعتقاد حقیقی به کرامت انسان است، چرا که از این دیدگاه انسان حق رقم زدن سرنوشت خود را دارد.

وی افزود: به همین دلیل بود که تنها دو ماه پس از پیروزی انقلاب امام دستور اولین رفراندوم را دادند، بنابراین توجه به رای و انتخاب مردم از شاخصه های مکتب سیاسی امام بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تاکید کرد: این برخلاف تفکر غربی که حق انتخاب را از ملت فلسطین سلب کرده و به آنها ظلم می کنند و علی رغم ادعایشان حقوق انسان را در هر نقطه از جهان و حتی در کشور خود زیرپا می گذارند.

وی تصریح کرد: نکته سوم در شاخص سیاسی مکتب امام آن است که پیام انقلاب را منحصر به مردم بزرگ ایران نمی دانستند و انقلاب از دیدگاه ایشان نباید در مرزهای ما متوقف شود و استقلال ، آزادی، عشق به خدا و حق طلبی برای همه انسانها است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: بنابراین امام مسئله اصلی جهان اسلام را قدس، آزادسازی آن و مبارزه با اسرائیل و حکومت غاصب سرزمین فلسطینیان اعلام کردند.

معاون اول قوه قضائیه اظهار داشت: مگر ایران مسلمان می تواند نسبت به لبنان، فلسطین و سایر نقاط جهان اسلام بی تفاوت باشد؟

وی چهارمین شاخص مکتب سیاسی امام را پاسداری از ارزش های الهی برشمرد و تاکید کرد: امام به عنوان یک فقیه جامع الشرایط می خواهد فقه را در سراسر زندگی اجتماعی مردم حاکم کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: امام به عنوان یک دین شناس می‌خواهد جامعه ما برخوردار از دین و آموزه‌های الهی باشد.

وی تاکید کرد: ملت ما قبل از انقلاب نیز مسلمان بودند اما نظام دینی نداشتند، چرا که نظام دینی به معنای نظامی است که در راس آن حاکم شارع باشد و جامعه آن از آموزه‌های دینی بهره‌مند باشد که به لطف خدا این شرایط امروزه در کشور ما وجود دارد.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: تمامی روابط جامعه ما باید براساس دین و آموزه‌های دینی باشد و اگر در گوشه و کنار دیده می‌شود که پس از 35 سال شرایط آنطور که باید باشد نیست، به دلیل آن است که اشخاص و جریانهایی نسخه‌هایی تدوین کرده اند که منطبق با اسلام نبوده و با دلدادگی به فرهنگ مغرب زمین تدوین شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: هرجا که مسئولان براساس اعتماد به نفس و اتکا به خدا عمل کرده‌اند، در آن حوزه ملت ما الگو شده است.

وی اظهار داشت: پنجمین شاخصه مکتب سیاسی امام عدالت اجتماعی است که عدالت پس از توحید فراگیرترین مفهوم دینی ماست.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه عدالت به معنای اجرای قانون است، افزود: قانونمداری در فرهنگ امام یک شاخص مهم است.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تصریح کرد: انتخابات سال 88 و فتنه 88 ثمره یک قانون شکنی است، از ناحیه کسانی که باید به قانون پایبند می بودند و حماسه سیاسی سال 92 نیز ثمره توجه به قانون بود. این انتخابات کام مردم را شیرین و انتخابات 88 کام مردم را تلخ کرد.

وی با بیان اینکه روح امام شاهد و ناظر ماست، تاکید کرد: امروز کسانی می خواهند آرمان های انقلاب را تخطئه کرده و با سلاح عقلانیت دشمن ستیزی را مورد حمله قرار دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: عقلانیت امر پسندیده‌ای است اما دشمن ستیزی در راستای عقلانیت است، کدام انسان عاقلی از دشمن غافل می‌شود و مقابله با دشمن را کم می‌شمارد؟

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: نباید کسانی دشمن ستیزی و ایستادن در مقابل نظام سلطه را خلاف عقلانیت معرفی کنند ، چرا که عین عقلانیت است.

وی با بیان اینکه حمایت از عزت ملی جزو آموخته های امام است، افزود: ما باید همچنان با افتخار بر آموزه های انقلاب تاکید کنیم و در هر فیلم، سریال، گفته و نوشته ای بر آرمانها تاکید شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی هشدار داد: مبادا ارزش‌های امام(ره) و رهبری معظم انقلاب و عزت ملت دچار سستی شود.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: ملت ما نیروهای مسلح و بسیج با امام پیمان می بندیم که به آرمانهایش پایدار بوده و  تا آخرین نفس از آنها محافظت می کنیم.

وی با بیان اینکه دین خداباوری دو محور اساسی اندیشه امام است، تاکید کرد: دهه اول انقلاب ما دهه تاسیس نظام بود و طبیعتا دشمنی ها هم متناسب با آن دهه در راستای جلوگیری از پاگرفتن نظام بود. دهه دوم دهه تثبیت بود و دشمنان تلاش کردند تا نظام و اندیشه های امام را ناکارآمد جلوه دهند.

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: دشمن در دهه سوم تلاش کرد پیام انقلاب را در درون مرزهای ما متوقف کند، اما انقلاب و هویت یابی مسلمانان و همچنین بیداری اسلامی در پرتو هویت یابی رخ داد و پیام انقلاب ما به جهانیان رسید.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تاکید کرد: دهه چهارم دهه پیشرفت و عدالت است و امیدواریم با اعتماد به نفس و استفاده از ظرفیت های ملت ایران منابع انسانی و ذخایر ارزشمند خود حل مشکلات کشور را در داخل جستجو کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله انقلاب امام و راه امام تداوم یابد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن