تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مایلی‌کهن : پروین با آدمهای دلسوز وارد گود شود


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: مایلی‌کهن : پروین با آدمهای دلسوز وارد گود شود

مایلی‌کهن : پروین با آدمهای دلسوز وارد گود شود

مربی سابق سرخپوشان افزود: پروین در سالهای دور و نزدیک کارهای خوب و بدی انجام داده است.به نظرم در دور تازه فعالیتش در پرسپولیس باید کارهای اشتباهش را کنار بگذارد که این در نهایت به نفع پرسپولیس و در نهایت به نفع خودش خواهد بود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: اگر همین حالا 120 میلیارد به استقلال و پرسپولیس داده شود یقین بدانید سال بعدش 150 میلیارد خواهند خواست.

محمد مایلی کهن در گفت و گویی درباره انتخاب علی پروین به عنوان مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: من همیشه گفته ام پروین بزرگ تر ماست و برای او احترام فراوانی قائل هستم.اگر پروین در جایی وارد شود و من آنجا باشم حتما دستم را از جیبم بیرون در می آورم.

وی ادامه داد: البته برخی سایت ها نوشته بودند که محمد مایلی کهن در باغ سبز نشان داده تا به نوعی به پرسپولیس وصل شود.خطاب به این دوستان می گویم اگر قرار بود به جایی وصل شوم در سال 84 وصل می شدم نه الان که در این سن و سال قرار دارم.

مربی سابق سرخپوشان افزود: پروین در سالهای دور و نزدیک کارهای خوب و بدی انجام داده است.به نظرم در دور تازه فعالیتش در پرسپولیس باید کارهای اشتباهش را کنار بگذارد که این در نهایت به نفع پرسپولیس و در نهایت به نفع خودش خواهد بود.در این عصر دیگر نمی شود با ابراهیم چرخی و برخی از افراد که در کنارتان باشند تیمی به بزرگی پرسپولیس را هدایت کرد.به نظر من پروین به عنوان بکن باوئر فوتبال ایران باید آدمهای دلسوز را در کنار خود جمع کند و با آنها وارد گود شود که اگر این اتفاق بیفتد می توان به آینده پرسپولیس امیدوار بود.در غیر این صورت یقین بدانید وضعیت تیم از زمان رویانیان هم بدتر می شود.نظر من به عنوان یک عضو کوچک از خانواده بزرگ پرسپولیس این است که از هم اکنون باید برای فصل آتی برنامه ریزی دقیقی انجام داد و افرادی در کنار تیم باشند که به پرسپولیس کمک کنند و نه پرسپولیس به آنها.

مایلی کهن درباره دغدغه های مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت : اگر همین حالا 120 میلیارد به استقلال و پرسپولیس داده شود یقین بدانید سال بعدش 150 میلیارد خواهند خواست چون مدیریتی برای هزینه کردن ندارند.دولت در سالهای اخیر بیشترین حمایت را از این دو باشگاه انجام داد ولی همیشه آنها بدهی دارند و جالب اینکه بیشترین مصاحبه ها از سوی این دو باشگاه علیه رییس مجمع شان صورت می گیرد.عامل اصلی افزایش قیمت بازیکنان هم همین دو باشگاه هستند.




1392/11/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن