تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803291908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عاشق بوکس هستم و آرزویم پیشرفت این رشته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سرپرست فدراسیون اسکی:
عاشق بوکس هستم و آرزویم پیشرفت این رشته است
ناصر طالبی گفت: از کاندیداتوری ریاست فدراسیون بوکس انصراف دادم اما عاشق این رشته هستم و آرزویم پیشرفت و رشد آن است.
سرپرست فدراسیون اسکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پنج اسکی باز اعزامی به المپیک زمستانی سوچی سرمایه‌های ورزش ما هستند و من هم به عنوان نماینده وزارت و سرپرست فدراسیون اسکی در خدمت این ورزشکاران هستم.
 
وی در خصوص حضورش در فدراسیون اسکی عنوان کرد: به عنوان نیرو و نماینده‌ای از وزارت ورزش و جوانان وظیفه‌ای بر من محول شد که پس از مجمعی که باید در شان این رشته ورزش برگزار می‌شد و نشد در این فدراسیون حضور داشته باشم به ویژه اینکه مسابقات قهرمانی اسکی آسیا در اسفند ماه را در پیش داریم و بیش از 15 کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد.
 
وی تصریح کرد: همچنین در فصل اسکی می‌بایست به اجرای تقویم ورزشی فدراسیون اسکی شامل تمامی مسابقات در پیست‌های مختلف کشور بپردازیم، همانطور که مسابقات قهرمانی کشور و لیگ شهرنشینان در شیراز را هم پیگیری می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: با همکاری مسئولان محترم کمیته‌های اسکی سراسر کشور برنامه راه‌اندازی پیست‌ها بازدید‌ها و مسابقات عملی شد که از همه آنها تشکر می‌کنم.
 
طالبی در خصوص انصراف از ریاست فدراسیون بوکس عنوان کرد: ناطق نوری رییس فعلی فدراسیون بوکس حدود 30 سال در جهت راه‌اندازی و گسترش این رشته علی‌رغم شرایط عینی و ذهنی موجود جامعه بعد از انقلاب تلاش کرد همچنین اکبر احدی و روح‌الله حسینی دو قهرمانی ملی ما نیز در این دوره در انتخابات فدراسیون شرکت کرده‌اند که من نیز ترجیح دادم با حضور این عزیزان و شناختی که از علم و آگاهی آنها دارم انصراف دهم.
 
وی بیان داشت: در چند سال گذشته از المپیک 1958 لندن تا 2012 لندن دوره‌ای نبوده که فدراسیون بوکس سهمیه المپیک کسب نکند و این خود نشان دهنده توانمندی بالقوه این رشته در ابعاد مختلف است.
 
سرپرست فدراسیون اسکی تایید کرد: با این حساب ما صد درصد قادر خواهیم بود حداقل 2 تا 3 مدال به دست بیاوریم، البته رشته بوکس نیاز به کالبدشکافی جدی دارد، اگر برنامه‌ریزی این فدراسیون توسط کارشناسان صورت پذیرد و نقاط قوت و ضعف و تهدید‌ها و فرصت‌ها بررسی شود بوکس یکی از قابل‌امن ترین رشته‌های ورزشی برای کسب مدال است.
 
وی تصریح کرد: امیدوارم هر کسی ‌سکان این رشته ورزشی را در آینده به دست می‌گیرد با استفاده از تجربیات گران بهای پیشکسوتان و با بکارگیری نیرو‌های متخصص در سایر ابعاد از پیکر سنجی گرفته تا روانشناس‌ این رشته را به جایگاه واقعی‌اش برساند.
 
 طالبی تاکید کرد: من از قبل از انقلاب بوکس کار کرده‌ام و به این رشته ورزشی علاقه دارم و عاشق آن هستم و آرزویم رشد و پیشرفت آن است.
 
 ** مشکلات مالی فدراسیون‌ها ناشی از عدم مدیریت هزینه است
 
 سرپرست فدراسیون اسکی در خصوص مسائل مالی فدراسیون‌های ورزشی عنوان کرد: مسائل مالی در فدراسیون ها مسئله ساز نیست بلکه مشکل مدیریت هزینه در آن‌ها وجود دارد فدراسیون‌ها اگر بتواند بر داشته های خود مدیریت کنند هیچ گونه مشکل مالی پیدا نمی‌کنند به عنوان مثال فدراسیون شمشیر بازی با تمام اعزام‌ها و حجم تقویم ورزشی برنامه‌های خود را به نحو احسن برگزار می‌کند و هیچ وقت هم اعلام نکرده است که مشکل مالی  دارد این بدین دلیل است که در این فدراسیون مدیریت در بودجه حاکم است.
 
 سرپرست فدراسیون اسکی در خصوص بدهی برخی باشگاه‌های اسکی به اسکی بازانشان‌ عنوان کرد: استناد قانون و تعهدات اخلاقی و مدیریت بالای ورزشی مطمئنی هستم که مدیران پر تلاش باشگاه‌های اسکی بدون پیگیری به تعهدات مالی خود عمل می کنند به خصوص اینکه پرداخت اندک بدهی باقی مانده اسکی بازان در آستانه اعزام به المپیک می‌تواند به عنوان یک شیرینی به آن‌ها پرداخت شود البته ما پیشاپیش از فعالیت و سرمایه گذاری باشگاه‌های اسکی تشکر می‌کنیم. 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن