تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803835199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمد بنا: عاشق کارهاي سخت هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محمد بنا: عاشق کارهاي سخت هستم
سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي گفت: شايد به دليل حضور نفرات خوب، انتخاب نفرات در برخي اوزان کار ما را سخت کند، اما من عاشق کارهاي سخت هستم.

رقابت‌هاي بين‌المللي کشتي فرنگي جام يادگار امام (ره) امسال با رنگ و بويي متفاوت برگزار شد؛ به طوري که شکل برگزاري و حضور تيم‌هاي برتر و نفرات عنوان‌دار باعث ارتقا سطح کيفي اين مسابقات شده بود به طوري که در سال‌هاي اخير کمتر شاهد برگزاري چنين رقابت‌هايي در چنين سطحي بوده‌ايم.

به گزارش فارس، محمد بنا، سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي هم از برگزاري اين مسابقات به اين شکل کاملاً رضايت دارد و به عملکرد فرنگي‌کاران در جام يادگار با ديد مثبت نگاه مي‌کند.

بنا رقابت در 59 کيلوگرم را براي رسيدن به دوبنده تيم ملي جذاب عنوان مي‌کند و از انتخاب نفر اول اين وزن از بين نفرات بيشتر احساس رضايت دارد.

محمد بنا در خصوص عملکرد فرنگي‌کاران در روز دوم رقابت‌هاي جام يادگار امام (ره) گفت: تمام بچه‌ها عملکرد خوبي داشتند و در حد انتظار ظاهر شدند. به هر حال مدتي بود که فرنگي‌کاران همه دور هم جمع نشده بودند و از طرفي تا به حال چنين کيفيتي در جام يادگار امام نديده بودم.

وي در خصوص اينکه با اين شرايط آيا مي‌توان اميدوار بود جام يادگار امام به عنوان يکي از 2 تورنمنت برتر جهان در تقويم فيلا ثبت شود گفت: اگر همينطور پيش برويم مطمئنم اين موضوع دور از دسترس نخواهد بود. با توجه به ميزباني که داشتيم و رضايت ميهمانان و با تدارکاتي که براي برگزاري مسابقات در نظر گرفته شده بود، مي‌توان اميدوار بود که جام‌هاي يادگار امام و تختي به عنوان يکي از جوايز بزرگ فيلا مطرح شوند.

بنا در خصوص نقاط ضعف اين رقابت‌ها گفت: نقاط ضعف قابل توجهي نديدم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا اگر ملي‌پوشان بيشتري در اين مسابقات شرکت مي‌کردند بهتر نبود؟ گفت: شرايط ما در کشتي فرنگي استثنايي بود. اگر در کشتي آزاد همه شرکت کنند مشکلي نيست چون بعد از المپيک، رسول خادم هيچ‌کدام از شاگردانش را رها نکرد و آنها را آماده نگه داشت، اما در کشتي فرنگي شرايطي به وجود آمد که هيچ‌گاه تمام فرنگي‌کاران نتوانستند در کنار هم جمع شوند. هر چند که کادرهاي قبلي زحمت زيادي کشيدند، اما نتوانستند تمام مهره‌ها را کنار هم داشته باشند.

سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي ادامه داد: کشتي‌گيراني را هم که کنار گذاشتيم هيچ‌کدام آمادگي مطلوبي نداشتند؛ حتي سعيد عبدولي هم آمادگي مطلوبي نداشت، اما آنقدر کيفيت کشتي اين کشتي‌گير بالا است که شايد اگر در 80 کيلو هم روي تشک مي‌رفت قهرمان مي‌شد.

بنا تصريح کرد: عبدولي هميشه جنگنده ظاهر مي‌شود و از کشتي‌گيران مورد علاقه من است. حبيب اخلاقي هم واقعاً آماده نبود، اما دوست داشتم در اين وزن جديد کشتي بگيرد، البته اگر ما صرفاً دنبال نتيجه بوديم از کشتي‌گيران ديگر هم استفاده مي‌کرديم،‌اما چه فايده‌اي مي‌‌توانست براي ما داشته باشد.

وي افزود:‌ زماني ما با حضور روس‌ها 7 مدال طلا در جام يادگار مي‌گرفتيم و قهرمان هم مي‌شديم، اما چه سودي براي ما داشت. به اين مسابقات بايد به ديد تدارکاتي نگاه شود؛ اگر دنبال نتيجه بوديم مي‌توانستيم خيلي راحت بيابانگرد را در 66 کيلو روي تشک بفرستيم و يا با جابه‌جايي نفرات در اوزان مختلف به کسب نتيجه فکر کنيم، اما دنبال اين چيزها نبوديم.

محمد بنا در خصوص اينکه از عملکرد کدام نفرات رضايت داشت گفت: از عملکرد برخي از کشتي‌گيران مانند رامين طاهري لذت مي‌برم. در سنگين‌وزن هم در نبود باباجان‌زاده کشتي‌هاي خوبي گرفتيم. در 84 کيلوگرم هم شاهد کشتي‌هاي خوبي بوديم. اگر دوستان محبت کنند و به ما فرصت بدهند، مطمئن باشيد در آينده بهترين کيفيت را شاهد خواهند بود. حتي نفراتي که بيرون مانده‌اند هم کشتي‌هاي خوبي خواهند گرفت.

وي ادامه داد: ما بايد در نقاطي دنبال نتيجه باشيم که حد کشتي ماست. هر زمان در جام يادگار امام 7 طلا گرفتيم کيفيت پايين بود، اما در اين دوره کيفيت مسابقات واقعاً بالا بود و مدال‌ها بين تيم‌ها تقسيم شد. البته اين موضوع براي ما مهم نيست و اولويت ما کسب بهترين نتيجه در بازي‌هاي آسيايي و مسابقات جهاني است.

بنا در پاسخ به اين سؤال که چقدر با عملکرد فرنگي‌کاران در جام يادگار اميدوار شد؟ گفت: در اين 2 روز که کشتي بچه‌ها را ديدم لذت بردم؛ بدون شک در مسابقات، ضعف بدني و ضعف تکنيکي وجود داشت، اما اينها مسائلي است که با زماني که در اختيار داريم قابل جبران است و مي‌توانيم در آينده در بهترين و مطلوب‌ترين نقطه قرار بگيريم.

سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي در خصوص اينکه کداميک از فرنگي‌کاران انتظاراتش را برآورده نکردند، گفت: نفراتي مانند پاپي نبايد خيلي زود از گردونه مسابقات حذف مي‌شدند که به نظر مي‌رسد به خاطر وزن کم کردن در کيفيت کارش تأثير نامطلوب داشت. در برخي مسابقات هم نتيجه براساس حادثه رقم خورد مانند ديدار عابدين‌زاده با علياري يا فينال 84 کيلو بين کريم‌فر و نوروزي يا مسابقه اخباري با کريم‌فر. اين حوادث شيريني کشتي است و مسابقات بين‌المللي بايد با نام تدارکاتي ديده شود.

وي در خصوص عملکرد محسن حاجي‌پور و قهرماني در وزن نخست گفت: حاجي‌پور سالهاست در اردوي تيم ملي حضور دارد و در مسابقات مختلفي به ميدان رفته است، اما به دليل مشکل وزني نمي‌توانست نتيجه لازم را بگيرد، اما با تغيير اوزان به نظر مي‌رسد توانايي بهتري داشته باشد. برخي از کشتي‌گيران ما ممکن است چون خيلي زود مطرح مي‌شوند و خيلي زود هم راضي شوند که اين به ضرر آنهاست.

سرمربي تيم ملي کشتي‌فرنگي در پاسخ به اين سؤال که به نظر مي‌رسد با توجه به پتانسيلي که در 59 کيلوگرم وجود دارد کارش براي انتخاب نفر اول اين وزن سخت شده باشد، گفت: عاشق کارهاي سخت هستم؛ زماني مي‌گفتند در 84 کيلوگرم رقابت نزديکي بين فرنگي‌کاران وجود دارد و کار ما سخت شده است، اما هر چه کار به اين شيوه سخت‌تر مي‌شود، نفرات بهتري از دل آن بيرون مي‌آيد.

محمد بنا در خصوص اينکه کدام فرنگي‌کار نظرش را جلب کرد؟ گفت: کار در بزرگسالان فرق مي‌کند؛ از طرفي من هم تقريباً تمام کشتي‌گيران را مي‌شناسم و به عملکرد آنها اشراف دارم. شايد حرفي که بزنم باعث غرور اين کشتي‌گيران شود، اما عملکرد رامين طاهري، محمد کريمي و يوسف قادريان را در اين رقابت‌ها پسنديدم و اگر کمي مراقب خودشان باشند و به تمرينات با انگيزه ادامه دهند، آينده کشتي هستند. ما نفرات اول خوبي داريم و براي مسابقات پيش رو مشکلي نداريم، اما مهم ساختن پشتوانه‌ها براي آينده است.

وي افزود: امسال با توجه به نزديکي بازي‌هاي آسيايي و مسابقات جهاني بايد دو تيم آماده داشته باشيم و خوشحالم که چنين نفراتي را در اختيار داريم و اميدوارم با انگيزه و بدون غرور به کارشان ادامه دهند و به افراد دور و برشان اجازه ندهند آنها را از مسير اصلي منحرف کنند، بلکه هدف‌شان را قله نهايي قرار دهند. اميدوارم شرايطي فراهم کنيم که در المپيک برزيل با توجه به کم شدن يک وزن، باز هم موفق به کسب سه مدال طلا شويم.

شنبه 1392/11/05 10:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن